Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارائه خدمات حمایتی روانی به 400 مصدوم بستری از زلزله غرب کشور که در استان های تهران، البرز، همدان و کرمانشاه بستری هستند، خبر داد.علی اسدی معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: در راستای ارائه خدمات روانی به آسیب دیدگان زلزله در غرب کشور، مدیرکل دفتر و روسای ادارات برای ارزیابی سطح آسیب‌های روانی و هماهنگی‌های لازم بازدیدی از منطقه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تشکیل کمیته استانی حمایت‌های روانی در کرمانشاه با حضور دستگاه‌های استان، ارائه خدمات حمایت‌های روانی برای بیش از 400 مصدوم بستری در بیمارستان‌های استان تهران، البرز، همدان و کرمانشاه توسط 30 تیم حمایت‌های روانی (60 روانشناس)، اعزام 12 تیم‌های روانشناس از کردستان، همدان، شیراز به مناطق و اعزام 8 تیم روانشناس از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به سرپل ذهاب بخشی از خدمات ارائه شده به این عزیزان بوده است.

وی ادامه داد: استقرار 4 تیم سلامت روان در منطقه جوانرود، اعزام 5 تیم روانشناس به ثلاث باباخانی، اعزام یک تیم به قصرشیرین یک تیم به اسلام آباد غرب، غربالگری حدود 14570 نفر از جمعیت آسیب دیده، ارائه خدمات سلامت روان برای تعداد 1584 نفر از افرادی که علایم استرس حاد داشتند، تشکیل کمیته ملی برنامه راهبرد اقدام حمایت‌های روانی در حوادث و بلایا با همکاری (وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی، هلال احمر،سازمان نظام روانشناسی، انجمن علمی روان پزشکان، آموزش و پرورش، انجمن علمی روانشناسان بالینی، انجمن روانشناسان ایران، خانه روانشناسان ) نیز در همین راستا انجام شده است.

اسدی از برگزاری 3 کارگاه آموزش تخصصی حمایت‌های روانی اجتماعی برای روانپزشکان و روانشناسان در کرمانشاه و تهران خبر داد و گفت: بیش از 30 روانشناس عضو انجمن روانشناسی ایران برای اعزام به منطقه کرمانشاه آموزش دیدند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست مشترک اعضای هیأت دولت و استانداران با حضور رئیس جمهور، عنوان کرد: مشکلات استان هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه های فعلی حل نمی شود و این استانها نیازمند توجه و حمایت های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد که برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

به گفته صحرایی، یکی از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح ها و اقدامات نیمه تمام است. به عنوان نمونه دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالی که بسیاری از ساختمان و زیرساخت های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اکنون ترمیم تخریب های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح های زیربنایی و اشتغالزای استان را «راه آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می تواند منجر به رونق طرح ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان ها شود.

موافقت رئیس جمهور و دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول

در ادامه این جلسه، رئیس جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس جمهور و استانداران، به فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229635 برچسب‌ها کرمانشاه هیات دولت سید ابراهیم رئیسی اشتغال

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری