Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزیر خارجه ایران به حکم اخیر دادگاه عالی آمریکا برای اعطای قانون منع مهاجرتی ترامپ علیه 6 کشور چاد، لیبی، سوریه، ونزوئلا، یمن و ایران واکنش نشان داد.

بامداد امروز سه شنبه بود که دیوان عالی آمریکا اجازه داد قانون منع مهاجرتی ترامپ  علیه 6 کشور ایران، چاد، لیبی، سوریه، ونزوئلا و یمن به طور کامل اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوان عالی آمریکا با 7 رای موافق و 2 رای مخالف، درخواست دولت را برای برداشتن دو حکم ممنوعیت توسط دادگاه‌های پایین دستی که مانع اجرای این قانون شده بودند، اجابت کرد.

حالا محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران با انتشار توئیتی به این اقدام تبعیض آمیز عالی ترین نهاد قضایی آمریکا واکنش نشان داد.

او در توئیتر خود نوشت: دادگاه عالی آمریکا از ممنوعیت ترامپ برای ورود مسلمانان(به آمریکا) دفاع کرد و اجازه داد به طور کامل اجرایی شود و مجوز کامل تعصب در آمریکا را صادر کرد. (این) غم انگیز است».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند فردی به نام «محمود مهرابی» به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده و مستندات موجود در پرونده، این فرد در آشوب‌های سال ۱۴۰۱ در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالبی اعم از آموزش استفاده از سلاح‌های دست‌ساز، دعوت به تخریب اموال عمومی، تحریک مردم به جنگ و کشتار و توهین به مقدسات کرده است.

همچنین متهم مورد اشاره دارای ۵۲ شاکی خصوصی است که به دلیل نشر اکاذیب، از وی شکایت کرده‌اند.

دادگاه رسیدگی به اتهامات مهرابی با حضور ۲ وکیل وی برگزار شده است.

حکم دادگاه بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا