Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی داوطلب آورده است: در این اقیانوس عظیم عشق و مهربانی، گوهری کم‌نظیر به نام «داوطلب جمعیت هلال احمر» می‌درخشد که خالق لحظات ماندگار و آفریننده عالی‌ترین اقدام‌های بشری است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر دکتر علی اصغر پیوندی با انتشار پیامی روز جهانی داوطلب را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است: «فرا رسیدن روز جهانی داوطلب را به تمامی داوطلبان عزیز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون خدمت به مردم را برای همه شما از پروردگار رحمان و رحیم خواستارم.

پیشقدمی در امور خداپسندانه و بشردوستانه، نام ایران و ایرانی را در سراسر عالم به عالی‌ترین صفات انسانی آراسته است و بی‌تردید ایرانیان، اعم از مسلمان و اقلیت‌های دینی، در زمره نامداران عرصه نوعدوستی و دستگیری از اُفتادگان هستند اما در این اقیانوس عظیم عشق و مهربانی، گوهری کم‌نظیر به نام «داوطلب جمعیت هلال احمر» می‌درخشد که خالق لحظات ماندگار و آفریننده عالی‌ترین اقدام‌های بشری است.

در التهاب سخت حوادث که پس از حضرت باری تعالی، امید حادثه‌دیدگان به همنوعان است، این دستان پرتوان شما داوطلبان جمعیت هلال احمر است که بی‌توقع از ‌مزد و بی‌منت، گره از مشکلات همنوعان می‌گشاید و دلگرمی را به قلب‌های مصیبت‌دیده هدیه می‌دهد.

در ایام مبارک ولادت رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله ) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) که سیره نبوی و اهل بیت (علیهم السلام) را در خصوص همدردی با بینوایان، دستگیری از ضعیفان و آرام کردن مصیبت‌دیدگان به همه ما یادآوری می‌کند، موفقیت و بهروزی یکایک داوطلبان ارجمند جمعیت هلال احمر را از پروردگار متعال مسئلت دارم و در مقابل مسئولیت‌پذیری و بزرگ‌منشی همه شما بزرگواران تعظیم می‌کنم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم