Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:19:38 GMT

کشف ۳۰۰ کیلو تریاک از سه خودرو در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۸۹۵۳

کشف ۳۰۰ کیلو تریاک از سه خودرو در مشهد

مشهد- جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف ۳۰۰ کیلو تریاک در این شهرخبر داد. 

قاضی مهدی خدابخشی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد:کشف این میزان مواد مخدر ساعاتی پیش به دنبال عملیات ضربتی توسط ماموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی صورت پذیرفت. 

وی با اشاره به مرحله اول این عملیات افزود: در پی رصد های اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اخباری به دست آمد که افرادی در حال جابجایی یک محموله مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری در مسیر مشهد به چناران هستند که با به دست آمدن این اطلاعات ماموران وارد عمل شده و خودروی مورد نظر را در نزدیکی چناران متوقیف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو تریاک کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدابخشی افزود: مرحله دوم این عملیات در منطقه قاسم آباد مشهد اجرا شد که ماموران حین رصد خیابانی در یکی از معابر اصلی قاسم آباد به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این وسیله نقلیه نیز میزان ۱۰۰ کیلو تریاک کشف شد. 

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ادامه داد: مرحله سوم این عملیات در خیابان آزادی اجرا شد که ماموران با توجه به اخبار قبلی خودروی یکی از قاچاقیان مواد را که در حال جابه جایی یک محموله سنگین مواد بود متوقف و در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهم ۱۰۰ کیلو گرم تریاک کشف کردند. 
وی تصریح کرد: در این سه عملیات چهار متهم دستگیر و سه دستگاه خودروی سواری نیز  توقیف شدند و  تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان با تبیین عملکرد پلیس این استان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با همکاری و همدلی سایر عوامل انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه‌روزی اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در سال جاری موفق شدند ۶۳۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، ۵۲ تن و ۱۴۳کیلوگرم انواع موادمخدر در استان هرمزگان کشف شده است، افزود: این مقدار شامل ۴۱ تُن تریاک، ۹ تن حشیش، ۱۴۳ کیلو هروئین، یک تن و ۶۴۱ کیلوگرم شیشه و ۱۳ کیلوگرم مرفین و ۳۴۶ کیلوگرم سایر مواد مخدر بوده است.

این مسوول ارشد انتظامی استان هرمزگان تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب در سال جاری را ۱۱ هزارو ۲۷۰ نفر و دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر را سه هزار و ۴۶۴ نفر اعلام کرد.

سردار جاویدان با اشاره به شناسایی و انهدام ۵۱ باند قاچاق کلان مواد مخدر، گفت: امسال با اشراف اطلاعاتی حاکم در استان هرمزگان بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ۱۵۲ باب املاک و مستغلات و ۶۳۰ دستگاه انواع خودرو متعلق به قاچاقچیان توسط پلیس استان توقیف و در مجموع یک‌هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان وارد شد که در این زمینه به رتبه نخست کشور دست یافته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تقدیم ۶ شهید مدافع وطن در طی سال جاری از مجموعه انتظامی استان در راستای تأمین امنیت ایران اسلامی، اضافه کرد: در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز نیز از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف، ۱۴ باند کلان قاچاق منهدم، ۶ هزار و ۵۸۳ دستگاه خودرو و ۸۰ فروند شناور حامل و فعال در قاچاق کالا شناسایی و توقیف شده است و مجموع ارزش مالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال بوده و بالغ بر هفت هزار پرونده نیز در این خصوص تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در حوزه جرایم نیز ۹۳ باند حرفه ای سرقت منهدم و ۵۷ طرح با محوریت پلیس آگاهی در استان اجرا شده و در مجموع حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اموال سرقتی کشف شده به مالباختگان و صاحبان آنها عودت شده است.

کد خبر 6056720

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در نائین
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان 
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر
  • ۴ کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • توقیف ۴ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۴۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند