Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، تیمش مستحق شکست مقابل سایپا نبوده است.

به گزارش وبسایت نود ، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپای تهران، اظهار داشت: در خط حمله هیچ قدرتی نداشتیم. ما در حمله مشکلات زیادی داریم. در بازی‌های اخیر هم چنین مشکلاتی داشتیم. بازی طوری نبود که بخواهیم بازنده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست در این بازی غیرمنصفانه‌ترین نتیجه‌ای بود که می‌توانست رقم بخورد، علی‌رغم اینکه یک برتری محسوسی هم داشتیم. مجموعاً کار ما بد نبود، هر چند می‌توانستیم بهتر باشیم. نیازمند ترمیم هستیم و امیدواریم این کار را انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد صحبت‌های کی‌روش که اعلام کرده است بازیکنان باید در اردوی تیم ملی ریکاوری شوند، تصریح کرد: به کی‌روش حق می‌دهم. وقتی تیم ملی می‌خواهد به جام جهانی برود، انتظار است چیزی که سرمربی تیم می‌خواهد را انجام بدهند. وقتی شما حدود 11 بازی را در پنج هفته انجام می‌دهید و بعد دوباره بازی‌ها فشرده‌تر می‌شوند، چون در سال جام جهانی هستیم خیلی حساب شده نیست. عیبی هم ندارد، ما حرفی نداریم. تیم من را با بازی استقلال مقایسه کنید، ما چهار روز یک بار باید بازی کنیم و دو بازیکن‌مان هم به‌دلیل محرومیت غایب هستند. البته این بازیکنان هم نباید محروم می‌شدند، اما داور بازی ... . نمی‌دانم چه بگویم. ما با این شرایط مجبوریم بازی کنیم، اما فشار می‌آید.

جلالی خاطرنشان کرد: به نتیجه کاری ندارم، شما امروز کیفیت بازی را دیدید. من دیگر چه‌کار کنم؟ من خودم هم اعتقاد دارم که ارزشش را داشت که به‌خاطر تیم ملی و حضور پرقدرت آن در جام جهانی با این برنامه همکاری کنیم و فداکاری داشته باشیم. اگر قرار است سربلند باشیم، باید حمایت کنیم. من فکر می‌کنم در نهایت این وظیفه ماست که به‌خاطر تیم ملی انعطاف به خرج بدهیم در نوع برنامه‌ها. چون هیچ چیزی نمی‌تواند مهم‌تر و بالاتر از تیم ملی باشد، تیم ملی کاملاً قابل احترام است.

وی با اشاره به گروه‌بندی مسابقات جام جهانی و هم‌گروهی تیم ملی با اسپانیا، پرتغال و مراکش گفت: گروه ما گروه بدی هم نیست، من اگر مربی تیم ملی افغانستان باشم و هفت سال در آنجا کار کنم، اگر با ایران بازی کنم راحت نمی‌بازم. اینکه ما با پرتغال هم‌گروه شدیم یک فرصت است، ما مربی داریم که هفت سال است با ماست و این امتیازی برای تیم ملی به‌حساب می‌آید. این مراکش قطعاً قوی‌تر از نیجریه 2014 نیست. جام جهانی ارزشش را دارد که لیگ باز هم تعطیل شود. کی‌روش نشان داده که هر وقت تیم به اردو رفته، بهتر شده است. این واقعیت است و ارزشش را دارد، حتی اگر وقفه‌های مسابقات لیگ بیشتر شود باز هم ارزشش را دارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم ملی می‌تواند در جام جهانی از گروهش صعود کند؟»، تصریح کرد: اصلاً توقع صعود نباید خیلی داشته باشیم، اما شانس داریم. در این سه سال اخیر ما رفت و برگشت کره را بردیم. آنها تیم کمی نیستند، اما هم در کره و هم در ایران اسیر ما بودند. بازی با روسیه هم امیدواری را می‌دهد که حرف برای گفتن داشته باشیم. ما تیم ملی باشخصیتی داریم و می‌توانیم امیدوار باشیم، اما نباید تیم را تحت‌فشار بگذاریم. بازی اول با مراکش فینال است، بازی با اسپانیا هم سخت است، شاید مثل بازی با آرژانتین باشد. ما مقابل آرژانتین عالی بودیم. پرتغال هم تیمی خیلی خوبی است، اما کی‌روش کاملاً از این تیم شاخت دارد. آنها بازیکنان کشور کی‌روش هستند و ریز جزئیات بازی‌اش را می‌داند. تیم ملی شانس دارد.

جلالی در واکنش به این مسئله که «تیم ملی در جام جهانی با سه سبک متفاوت روبه‌رو شده است»، تصریح کرد: نه، من اصلاً این موضوع را قبول ندارم. حتی مراکش هم سبک بازی‌اش مثل تیم‌های اروپای غربی است. ما می‌توانیم در جام جهانی امتیاز بگیریم، منتهی شرایط خیلی سخت است. با توجه به شرایط سختی که وجود دارد، حتی اگر نیاز باشد، لازم است بازی‌ها را تعطیل کنیم.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!

به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، روز جمعه در یک رویداد از توماس توخل، سرمربی مونیخ، انتقاد کرد و توخل را متهم کرد که نمی‌تواند یا نمی‌خواهد هیچ بازیکنی را پرورش دهد!

توخل که در پایان فصل بایرن را ترک می‌کند، قبل از بازی با فرانکفورت در گفتگو با اسکای به این جملات انتقادی واکنش تندی نشان داد. حالا دتمار هامان، کارشناس اسکای اسپورت، این سوال را مطرح کرده که اگر هوینس فورا عذرخواهی نکند، در بایرن چه اتفاقی می‌افتد!

هامان در برنامه اسکای با نام «تمام بازی‌ها، تمام گل‌ها» درباره نقش هوینس در بایرن و مشکل توخل گفت: "این یک کنایه است. او به وضوح مخالف است. قبل از توخل هیچکس پاولوویچ را نمی‌شناخت. او اکنون 20 بازی کرده و به تیم ملی دعوت شده است. اگر هوینس سعی نکند در نیم ساعت یا ساعت آینده این اشتباه را اصلاح کند، تعجب می‌کنم. اگر این اتفاق نیفتد، نمی‌دانم بعداً در باشگاه چه اتفاقی خواهد افتاد. این روی تمرکز توخل برای بازی مقابل رئال مادرید تأثیر می‌گذارد. اگر هوینس سعی نکند این موضوع را روشن کند یا عذرخواهی نکند، بسیار متعجب خواهم شد."

هوینس روز جمعه گفته بود: "ما می‌خواهیم مربی‌ای داشته باشیم که باعث پیشرفت یکایک بازیکنان شود. من شخصاً با توماس توخل مشکلی ندارم. چند باری با هم شام خورده‌ایم، شب‌های خوبی با هم داشتیم و همه چیز عالی بود. اما او نگرش دیگری دارد!  او باید باعث پیشرفت پاولوویچ شود. اگر اوضاع بیشتر از این پیش نرود، ما بازیکن می‌خریم!"

توخل امشب در گفتگو با اسکای به این موضوع واکنش نشان داد: "این بسیار دور از واقعیت است، من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم! اگر ما چیزی را در 15 سال گذشته ثابت کرده‌ باشیم، این است که بازیکنان جوان -به خصوص بازیکنان‌ آکادمی- همیشه در تمرینات کنار ما جای دارند و در صورت عملکرد مثبت، همیشه در زمین جایگاهی دارند. و به هر حال، ما اکنون این را ثابت کرده‌ایم! این موضوع را درک نمی‌کنم. من آن را کاملا بی‌اساس می‌دانم!"

هامان در پایان صحبت‌هایش گفت: "هوینس باید به نحوی آن را روشن یا درست کند. نمی‌تواند همینطور بماند. این همکاری نیست. این صحبت‌ها دور از ادب است. اولی هوینس باید در باشگاه یک الگو باشد. امیدوارم به خاطر بایرن، او امشب دست بکار شود و اوضاع را درست کند. شما نمی‌توانید و نباید آن را به همان شکلی که الان هست رها کنید."

دیگر خبرها

  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم