Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: سید محمد رضا واعظی مقدم به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

محمدرضا سندگل اظهار سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: واعظی مقدم پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان مشغول به کار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: وی دارای مدرک فوق لیسانس حقوق بین ‌الملل است.
وی تصریح کرد: کامبیز مشتاق گوهری، مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان طی حکمی از سوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، به عنوان مدیرکل دفتر طرح‌ ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران این وزارتخانه منصوب شد.
استان سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، هیرمند، زهک، هامون، نیمروز، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران، مهرستان، ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار و داشتن صدها اثر باستانی، تاریخی، فرهنگی و مکان های تفریحی و دیدنی، سواحل زیبا، بازارهای متعدد با کالاهای داخلی و خارجی، منطقه آزاد و کوه سرافراز تفتان و از همه مهمتر مردمی مهربان و میهمان نواز میزبان مسافران و گردشگران در تمامی فصول سال است.
وجود مرزهای طولانی زمینی و دریایی و سدها و رودخانه های متعدد، باغ های میوه های گرمسیری و صنایع دستی منحصر به فرد از دیگر توانمندی ها و جاذبه های پهناورترین استان کشور است.
سفر به سیستان و بلوچستان از طریق هوایی، دریایی و سه مسیر زمینی خراسان- زاهدان - زابل، کرمان - زاهدان، کرمان - ایرانشهر و جاسک -کنارک - چابهار امکان پذیر است.
سیستان و بلوچستان با گستره 187 هزار کیلومترمربع و 2 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت، پهناورترین استان کشور به شمار می رود.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سیستان بارانی شد + فیلم


محسن حیدری  اظهار کرد: تیمور آباد از توابع شهرستان هامون با ۳۲ میلی‌متر بارندگی بیشترین و زابل ۷.۹، زهک ۱.۵، هامون ۳.۶، هیرمند ۰.۱، زاهدان ۱.۸، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۱، نصرت آباد ۱.۷، خاش ۰.۶ میلی‌متر گزارش باران داشته‌اند.

وی افزود: تا امشب در سطح استان بویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش بینی می شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شنبه تا سه شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب