Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز (سه شنبه) در هوایی سرد و در حضور یکصد تماشاگر در ورزشگاه شهید شمسی پور همدان برگزار شد، تیم پاس با نتیجه سه بر صفر مقابل استقلال اهواز شکست خورد.
پاسی ها در حالیکه نیمه نخست تیم برتر میدان بودند، در نیمه دوم با فرصت سوزی در موقعیت ها، در نهایت سه گل از میهمان خود استقلال اهواز دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال اهواز با این پیروزی و 12 امتیاز در جمع مدعیان صعود باقی ماند و تیم پاس همچنان با چهار امتیاز در نیمه دوم جدول رده بندی گروه یک این مسابقات قرار دارد.
تیم جوانان پاس امسال با ترکیب مهران رحمانی، مهرداد قلی زاده، امیر حسین یادگاری، علی حیرانی، محمد رضا فدایی، محمد رضا چراغی، محمد رضا صفایی، پارسا سبزیان، رضا پرورش نیا، مهدی قربانی، مهدی قاجار، ارین مهری، مهدی عالیشاه، حسین گودرزی، سجاد حکمی، اشکان سرخوش، محمد حسین حسن زاده، رضا مقدم، حامد رسولی، امیرحسین افشار، امیر حسین معظمی، علیرضا آزادی و رضا استرکی گام به این رقابت ها گذاشته است.
همچنین سعید باقر به عنوان سرمربی، مهدی عبدل مربی، محسن سماوات مربی دروازه بانان و صادق ترابی نیز سرپرستی این تیم را برعهده دارند.
پاسی ها در گروه یک لیگ دسته اول جوانان کشور با تیم های استقلال اهواز، بهمن دزفول، گهر زاگرس درود، ملی حفاری اهواز، آب منطقه‌ای کرمانشاه، نفت امیدیه، نفت ‏آبادان و پتروشیمی ماهشهر هم گروه هستند.
تیم پاس هم اینک با چهار امتیاز در رتبه های میانی جدول گروه یک قرار دارد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد.
تیم فوتبال آینده سازان در ۲۳ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است.
گفتنی است تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال