Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در هفته اي که گذشت، فيل اسپنسر مدير برند ايکس باکس طي مصاحبه اي حرف هاي جالبي در مورد آينده بازي هاي ويديويي و رويکرد مايکروسافت نسبت به اين موضوع زد. او در اين مصاحبه کمي از شغل خود سخن گفت و حرفايي در مورد فلسفه و هدف کنسول فعلي مايکروسافت يعني ايکس باکس وان زد.
او در ابتدا حرف هاي جالبي در مورد فلسفه نام گذاري کنسول هاي اخير مايکروسافت يعني ايکس باکس وان و ايکس باکس وان ايکس زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اين رابطه گفت: «در ابتدا تيم تحقيق ايکس باکس نام هايي را به من پيشنهاد کرده و به جست و جوي خود براي پيدا کردن نام مناسب ادامه دادند. آن ها اسامي زيادي را به اين ليست اضافه کردند به نحوي که من در هنگام انتخاب نام نهايي، کاملاً گيج شده بودم. در نهايت افراد تيم بازاريابي به سه اسم نهايي رسيده و من بين آن ها، ايکس و اس را انتخاب کردم.»
همچنين به نظر مي رسد که از جايگاه خود در مايکروسافت، رضايت کامل داشته و در پاسخ به سوال خبرنگار در رابطه با وضعيت شغلي او در اين شرکت، اين گونه پاسخ داد: «همه چيز در اين جا عالي بوده و تنها ناراحتي من در رابطه با افرادي است که در اين جا نتوانسته اند ايده هاي فوق العاده خود را به سرانجام برسانند»
او همچنين ادامه داد: «در اين کمپاني افراد خلاق و باهوش زيادي حضور دارند و اين موضوع که بعضي از ايده هاي اين افراد تنها به دست عده اي معدودي مشاهده مي شود، کمي ناراحت کننده است.»

او در رابطه با رضايت خود از شغل خود در مايکروسافت گفت: «من اينجا عاشق کارم هستم و به اين موضوع اميدوارم که اين منصب، آخرين شغل من باشد. تيم ما و طرفداراني که داريم، بهترين قسمت از شغل من محسوب مي شوند.»
او همچنين در ادامه مصاحبه به ديدگاه خود و مايکروسافت نسبت به بازي هاي ويديويي اشاره کرد: «يکي از دلايل اصلي من براي قبول کردن اين شغل، تلاش براي فراهم کردن امکان تجربه بازي هاي ويديويي براي عده بيشتري از انسان ها است. به نظر من، بازي هاي ويديويي شکل جالب و خالصي از هنر هستند .و بازي سازان و پلتفرم هاي بيشتر، موجب توليد بازي هاي بيشتر و در نهايت جذب گيمرهاي بيشتري خواهند شد. و من حس مي کنم که مايکروسافت سعي مي کند تا عده بيشتري به بازي هاي ويديويي دسترسي داشته باشنند.»
او همچنين از دلايل علايق خود به فراگير شدن بازي هاي ويديويي گفت: «نمي توان تعداد خاصي را به عنوان هدف در رابطه با اين موضوع در نظر گرفت. بازي هاي ويديويي تا کنون موفق به جذب يک ميليارد نفر در سرتاسر جهان شده اند و من حس مي کنم که اين تعداد بايد به دو ميليارد نفر افزايش پيدا کند. به نظر من بايد افراد بيشتري به بازي هاي ويديويي دسترسي داشته باشند تا بتوانند در مورد بازي ها گفت و گو کنند، مسابقه بدهند، به يادگيري بپردازند و افراد بيشتري بازي هاي ويديويي را تجربه کنند.»

به عقيده او بازي هاي ويديويي بهانه خوبي براي جمع شدن خانواده و دوستان به دور يکديگر بوده و اين صنعت مي تواند باعث شود تا بسياري از افرادي که هيچگاه يکديگر را نديده اند، در کنار همديگر و در محيطي سالم، به تجربه سرگرمي مناسبي بپردازند و اين موضوع يکي از مهم ترين بحث ها در رابطه با بازي هاي ويديويي محسوب مي شود.
او همچنين از دلايل عشق خود نسبت به شغلي که در اختيار دارد گفت: «بهتر است تا کمي از بحث هاي اقتصادي فاصله بگيريم. بحث اصلي صنعت بازي هاي ويديويي در رابطه با تجارت نبوده و بيشتر در رابطه با افرادي است که در کنار هم مشغول انجام بازي بوده تا بهترين لحظات خود را با افراد نزديک به خود رقم بزنند. به همين دليل، صنعت بازي هاي ويديويي، ارزشمند بوده و من عاشق شغل خودم هستم و به اين موضوع که کاربران بتوانند تا خارج هر بحث مربوط به پلتفرم خاصي، به انجام بازي مورد علاقشان بپردازند علاقه دارم .
به عقيده پلتفرم ها موضوع اصلي در رابطه با بازي هاي ويديويي نبوده و سرگرم شدن مخاطبان و ايجاد يک تجربه لذت بخش براي آن ها، هدف اصلي اين صنعت بوده و موضوعي است که به بازي هاي ويديويي ارزش و اعتبار خاصي مي بخشد.
بعد از آن که فيل اسپنسر به تعدادي سوالات در رابطه با خود او و وضعيت کاري او در مايکروسافت پاسخ داد، مجري سوالات شخصي تري رو از او پرسيد که يکي از آن به داشتن خالکوبي توسط اسپنسر مربوط مي شد.
او با خنده به اين سوال پاسخ داد که هيچ گاه روي بند خود خالکوبي خاصي نداشته اما به دليل فعاليت پانزده ساله اش در مايکروسافت و برند ايکس باکس، اگر قرار بود تا چيزي را خالکوبي کند، لوگو ايکس باکس را انتخاب مي کرد.
او همچنين به اين موضوع اشاره کرد که در دوران دانشجويي، فردي اجتماعي نبوده و سرکله زدن با بازي هاي ويديويي، موسيقي و کتاب هاي مصور، اصلي ترين سرگرمي او به شمار مي رفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با وجود برتری آشکار بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در شروع مسابقه،این رئالی‌ها بودند که با پاس فوق العاده آموزشی تونی کروس و ضربه ویسینیوس جونیور به گل رسیدند تا به خاطر همین گل در خانه حریف کاملاً به بازی برگشت و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شوند.

رئال مادرید را باید یک تیم کاملاً الگو در دنیا قلمداد کرد. تیمی که استاد ضد حمله زدن است و بیشتر از هر تیمی در دنیا قدر موقعیت‌ها را می‌داند. به جرات می‌توان گفت رئالی‌ها تا دقیقه ۳۵ به جز گلی که زدند هیچ موقعیت دیگری نداشتند و مالکیت توپ و میدان هم در دست بایرن مونیخ بود اما تیمی که گل اول را زد و امیدوارانه به رختکن رفت تیم آقای آنچلوتی بود.

مدل فوتبال رئال مادرید بدون شک الگوی بسیار خوبی برای پرسپولیس و استقلال است که جام می‌خواهند و هوادارانشان به کمتر از تصاحب یک جام در هر فصل راضی نیستند. استقلال در زمان ریکاردو ساپینتو موقعیت‌های گل زیادی به دست می‌آورد اما تقریباً همه بازی‌های مهم را می‌باخت چرا که خیلی قدر فرصت‌ها را نمی‌دانست. پرسپولیس یحیی گل‌محمدی نتیجه گراتر بود و پرسپولیس اوسمار ویرا هم با اینکه هجومی‌تر بازی می‌کند اما همچنان ضعف‌هایی دارد همان‌طور که استقلال جواد نکونام بدون ایراد نیست.

در رئال مادرید شاید بازیکنی مثل ویسینیوس جونیور خیلی گلزن نباشد اما مدل فوتبال رئال مادرید طوری است که هر لحظه امکان دارد این تیم توسط هافبک‌ها و مهاجمانش به گل برسد. خیلی‌ها تصور می‌کردند رئال مادرید بعد از رفتن فوق ستاره‌هایی مثل رونالدو و بنزما دچار افت شود و نتواند در اروپا و اسپانیا قدرت نمایی کند اما آنها به همه دنیا نشان دادند که یک تیم استاندارد به معنای واقعی کلمه هستند و فرقی هم نمی‌کند مورینیو روی نیمکت این تیم باشد یا زیدان و آنچلوتی.

با احترام به همه هواداران بارسلونا، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و سایر تیم‌های بزرگ دنیا باید قبول کرد که رئال مادرید بهترین، پرافتخارترین و حرفه‌ای‌ترین باشگاه و تیم فوتبال دنیاست. تیمی که چه به لحاظ ساختاری و چه به لحاظ فوتبالی و تنوع تاکتیکی می‌تواند برای تیم‌های فوتبال کشورمان از جمله استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور الگو باشد. شاید مقایسه تیم‌های ایرانی با رئال مادرید مقایسه چندان درستی نباشد اما می‌توان در مقیاسی کوچکتر از تیم‌های ایرانی انتظار داشت که حداقل کمی شبیه رئال مادرید بازی کنند و با حفظ شخصیت تیمی در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از خوانندگی رضا رشیدپور در یک جمع خصوصی
  • ویدیویی که پس از عفو بابک زنجانی پربازدید شد
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • محروميت ناگهانى قبل از نیمه نهایی حساس لیگ!
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند