Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز پس از باخت برابر مهرام به شدت به عملکرد داوران انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهران حاتمی پس از شکست تیمش در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال برابر مهرام در جمع خبرنگاران به شدت از عملکرد تیم داوری انتقاد کرد و گفت:

ما در سه کوارتر بازی خیلی خوب بودیم و تنها در کوارتر چهارم خوب بازی نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبول ندارم که در کوارتر چهارم بد بودیم. ما یک مانع بزرگ به نام داوری داشتیم که اجازه نمی‌داد کارمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز ادامه داد:

مهرام در سه کوارتر پنج خطا داشت. متاسفانه داوران ما بازی‌ها را کنترل می‌کنند و این اصلا درست نیست. من تا امروز حرفی نزدم اما از امروز می‌خواهم بگویم که داوران ما بازی‌ها را کنترل می‌کنند و این درست نیست. شما بازی را ببینید. بشمارید داوران چند سوت زدند و ببینید یک داور چند سوت علیه ما زده است. این طور که نمی‌شود. بالاخره باید مسئولی این جا باشد و عملکرد داوران را ببیند. من نمی‌دانم مسئولان کجا هستند.

مهران حاتمی ادامه داد:

بازیکن ما تشویق کرده به او خطای فنی می‌دهند و می‌گویند بد تشویق کرده و داده زده است. اعتراض من نیز به حق بود. فیلم بازی را ببینید، اگر آن صحنه خطا نبود من از بسکتبال می‌روم اما اگر خطا بود فکری به حال این وضعیت بکنید. باید درست شود. به هرحال باید از یک جا درست شود. حق دارند که یک حرف‌هایی بزنند، حق دارند بنشینند و حرف‌هایی که نباید را بزنند چون از داخل کنترل می‌شوند.

مهران حاتمی در پاسخ به این سوال که تیمش در ثانیه‌های پایانی اشتباه کرد و نتوانست فاصله را جبران کند و باخت و این چقدر در نتیجه تاثیر گذاشت گفت:

من قبول دارم بازیکنان من اشتباه کردند و در کوارتر پایانی خوب نبودیم اما آن صحنه هم دردی از ما دوا نمی‌کرد. زمانی که ۱۰-۱۲ امتیاز جلو بودیم داوران نگذاشتند کارمان را پیش ببریم و مانع بودند. ما رسما به این داوری اعتراض کرده‌ایم چون به هیچ وجه راضی نبودیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال و تیم بسکتبال شهرداری تبریز در پاسخ به این سوال که می‌گوید از این به بعد حرف می‌زند یعنی مشکلات در گذشته هم وجود داشته است بیان کرد:

لطفا حاشیه درست نکنید. من درباره داوری این مسابقه صحبت کردم و به داوری این مسابقه اعتراض داشتم. لطفا حاشیه نسازید.

مهران حاتمی پس از گفتن این جمله دیگر در جمع خبرنگاران نماند و رفت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏

به گزارش "ورزش سه"، دربی شمال لندن به میزبانی تاتنهام با ‏شکست 3-2 این تیم مقابل آرسنال به پایان رسید. ‏

تاتنهام که نیمه اول را 3-0 باخته بود در نیمه دوم روی دو اشتباه ‏فردی آرسنالی‌ها دو بار به گل رسید تا به بازگشت امیدوار شود ولی در ‏نهایت این بازی با پیروزی 3-2 توپچی‌ها به پایان رسید. ‏

آرسنال در بازی امروز از سه گلی که به ثمر رساند دو گل را روی ضربات ‏کرنر به ثمر رساند. گل اول که ارسال کرنر توسط ساکا توسط هویبرگ ‏به گل به خودی تبدیل شد و گل سوم که ارسال ساکا را هاورتز به تور ‏دروازه تاتنهام دوخت.

پوستکوگلو به همین مورد اشاره کرد و گفت تاتنهام با چند ضعف ‏روبرو است که یکی از آنها ضعف در مقاومت مقابل ضربات ‏ایستگاهی است. او گفت:" ما هنوز به اندازه کافی مقاوم نیستیم. به ‏خصوص در لحظات انتقال بازی بین فازها و روی ضربات ایتسگاهی. ‏ما خودمان اجازه می‌دهیم که حریف به راحتی به دروازه‌مان دسترسی ‏پیدا کند". ‏

سرمربی تاتنهام کاملا عصبانی به نظر می‌رسید. او در فصل جاری بعد ‏از هیچ باختی تا این حد ناراحت دیده نشده بود. تا جایی که ‏پوستکوگلو به صراحت از بازیکنانش انتقاد کرد و تنها کریستین رومرو ‏را شایسته تحسین دانست. او گفت:" امیدوارم همه بازیکنانم از ‏کریستین رومرو یاد بگیرند. باید هر طور شده آن چیزی که در این ‏پسر هست را به همه بازیکنانم منتقل کنم". ‏

پوستکوگلو باز هم درباره ضربات ایستگاهی آرسنال صحبت کرد و ‏گفت:" ناراحت‌کننده و دلسردکننده است. اگر فکر می‌کردم راه‌حل ما ‏برای پر کردن فاصله با حریف استفاده از ضربات ایستگاهی است ‏همه انرژی‌ام را روی این ضربات می‌گذاشتم". ‏

سرمربی تاتنهام در پاسخ به این سوال که تفاوت آرسنال با تاتنها چه ‏بود گفت:" آنها تیمی هستند که جزئیات برایشان اهمیت دارد و با ‏جزئیات پیروز می‌شوند ولی ما در این بازی به جزئیات باختیم". ‏

پوستکوگلو درباره صحنه خطای مشکوک به پنالتی قبل از آنکه بوکایو ‏ساکا به گل برسد گفت:" من صحنه را ندیدم و اگر هم دیده بودم ‏فرقی نداشت. بازی‌های فوتبال دیگر در استادیوم‌ها داوری نمی‌شود". ‏

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!