Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با پاکسازي هاي صورت گرفته، فاصله نيروهاي جبهه مقاومت در کرانه غربي رود فرات از حومه جنوبي شهرک الصالحيه تا نيروهاي مستقر در شمال شهر البوکمال به 9 کيلومتر رسيده است.
به گزارش مشرق، عمليات در شرق استان ديرالزور وارد دومين روز شده و نيروهاي ارتش سوريه و رزمندگان جبهه مقاومت درصدد هستند با رساندن خود از حومه جنوبي شهرک « الصالحيه» به حومه شمالي شهر البوکمال، تروريست هاي داعش را در بيابان هاي جنوب غرب ديرالزور و شرق استان حمص محاصره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيروهاي سوري و مقاومت در روز نخست عمليات با پشتيباني جنگنده هاي روسي توانستند 10 منطقه را در کرانه غربي رود فرات پاکسازي کنند و خود را به 12 کيلومتري شمال شهر البوکمال برسانند؛ مساحتي حدود 7 هزار کيلومتر مربع در کرانه غربي رود فرات در اشغال تروريست ها است.
**براي مشاهده بهتر جزييات و اندازه اصلي، روي نقشه کليک کنيد**
نيروهاي جبهه مقاومت پس از درگيري هاي سنگين 24 ساعته موفق شدند با تسلط کامل بر ارتفاع راهبردي « النسوريه»، مواضع خود را در شهرک هاي « طوطحيه،الصبخه،العباس، المرعي، الشمر و القطعه » در جنوب شهرک الصالحيه به طور کامل تثبيت کنند.
ساعتي قبل هم پس از درگيري هاي سنگين، نيروهاي سوري و مقاومت با ادامه پيشروي ها در محور غربي رود فرات، شهرک هاي « الجلاء، الرمادي، المسلخه، البرهم، البقعان، الحسران و السلام» را از اشغال تروريست هاي داعش خارج کنند.
**براي مشاهده بهتر جزييات و اندازه اصلي، روي نقشه کليک کنيد**
با پاکسازي هاي صورت گرفته، فاصله نيروهاي جبهه مقاومت در کرانه غربي رود فرات از حومه جنوبي شهرک الصالحيه تا نيروهاي مستقر در شمال شهر البوکمال به 9 کيلومتر رسيده است؛ حدود 35 تن از تروريست هاي داعش در جريان درگيري هاي 24 ساعت گذشته، کشته و زخمي شدند.
به گزارش مشرق، نيروهاي جبهه مقاومت تا پايان روز دوم عمليات در شرق استان ديرالزور موفق شدند در مجموع 21 خودروي نظامي و زرهي، 6 تانک و 5 خودروي انتحاري را در غرب رود فرات منهدم کنند.

نيروهاي ارتش سوريه و رزمندگان جبهه مقاومت در حدفاصل شهرک الصالحيه و شمال شهر البوکمال حدود 24 کيلومتر پيشروي کرده اند و 40 کيلومتر مربع از مساحت تحت اشغال داعش را به کنترل خود در آورده اند.
در صورتي که نيروهاي جبهه مقاومت از حومه جنوبي شهرک الصالحيه به نيروهاي مستقر در حومه شمالي شهر البوکمال برسند، تروريست هاي داعش در بيابان هاي جنوب غرب استان ديرالزور و شرق استان حمص محاصره مي شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد