Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جماعت روستای داریان گفت: دشمنان همواره با دو حربه نفوذ و تفرقه در پی ضربه زدن علیه مسلمانان هستند. ماموستا مولا امید، امام جماعت روستای داریان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با تاکید بر لزوم وحدت میان مسلمانان جهان در شرایط کنونی منطقه اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم بر لزوم وحدت میان مسلمانان و چنگ زدن آن‌ها به ریسمان الهی بسیار تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که انسان ذاتا اجتماعی خلق شده است افزود: همان گونه که احکام نورانی دین مقدس اسلام تصریح دارد دشمنان اسلام همواره با دو حربه نفوذ و تفرقه در پی ضربه زدن به مسلمانان هستند. آن‌ها می‌خواهند با تفرقه در میان مسلمانان نفوذ کنند.

امام جماعت روستای داریان تصریح کرد: در حال حاضر نیز شاهد هستیم که هدف کشورهای غربی و صهیونیست‌ها ایجاد تفرقه و نفوذ میان مسلمانان منطقه و جهان است تا بتوانند برای صهیونیست‌ها و هم‌پیمانانش در منطقه فضای امن روانی و اقتصادی ایجاد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما در این برهه از زمان این است که در برابر اهداف شوم توطئه گران به سرکردگی آمریکا در یک صف واحد ایستادگی کنیم و قولا و عملا در برابر دشمن وحدت داشته باشیم تا توطئه‌های جبهه باطل خنثی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت (ع) با تاکید بر سیره امام صادق (ع) از سوی نمایندگی جامعه المصطفی افغانستان برگزار می‌شود.

نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت (ع) با تاکید بر سیره امام صادق (ع) با حضور کارشناسان محمداسحاق ذاکری استاد روح الله روحانی و دبیری علمی محمدکریم امیری فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در کابل برگزار می‌شود.

این نشست به نشانی کابل، دهبوری، چهارراهی شهید، دانشگاه جامعه المصطفی (ص) - افغانستان، طبقه چهارم، سالن دفاعیه برپا شده و علاقه مندان از پخش آنلاین نیز می‌توانند از این نشست بهره مند شوند.

آدرس پخش آنلاین:

www.facebook.com/miukabul

https://meet.google.com/fpg-bkxs-vjb

کد خبر 6095679 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • اسرار موفقیت امام صادق (ع) در تقویت بنیان‌های وحدت امت اسلام
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است