Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به فساد و فرار مالیاتی در بخش تجارت گفت: در حال حاضر ما نه تنها در بحث کارت بازگانی بلکه در ابعاد مختلف مشکل داریم و باید در قوانین اتاق بازرگانی تجدید نظر شود.

به گزارش امتداد نیوز، عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با رادیو در خصوص کارت های بازرگانی صوری اظهار کرد: مجلس نمی تواند به دستگاه های مختلف ورود پیدا کند و برای حل مشکلات آنها طرح بنویسد و هر سازمان یا ارگانی که دچار مشکل است می تواند لایحه به مجلس ارائه دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس نمی تواند راسا به دستگاه ها ورود پیداکند سازمان ها باید مشکلاتی را که دارند باید لایحه ارائه بدهند .

یوسفیان ملا تصریح کرد: در حال حاضر ما نه تنها در بحث کارت بازگانی بلکه در ابعاد مختلف مشکل داریم و باید در قوانین اتاق بازرگانی تجدید نظر شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما در مجلس منتظر لایحه و اقدامات دولتی هستیم. دولت باید لایحه را به مجلس بدهد .

وی ادامه داد: در مجلس مسائل زیادی برای رسیدگی وجود دارد که اگر بخواهیم بحث کارت بازرگانی را مطرح کنیم انتقاداتی عنوان می شود .

یوسفیان ملا بیان کرد: ابزار نماینده استیضاح است اما نمی تواند وزیری را برای ارائه ندادن لایحه استیضاح کند و نمی توان به دلیل مشکلات در یک مسئله ای مانند کارت بازرگانی وزیری را جا به جا کرد.

وی با بیان اینکه باید هر دستگاه و سازمانی به فکر انجام وظایف خودش باشد گفت: موضوع کارت های بازرگانی مربوط به کمیسیون اقتصادی می شود و وزارت صنعت می تواند برای اتاق بازرگانی اصلاحیه قانون بیاورد و در راستای به روز رسانی اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولت لایحه دو فوریتی به مجلس ارائه می داد که در آن خواهان حذف کارت بازرگانی موقت در کشور می شد در آن زمان اگر مجلس تصویب نمی کرد باید جای سوال داشت.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت و با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و فناوری و معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصویب شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، با حضور وزراى دادگسترى و ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

 این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی