Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه گفت: بیان مکرر اتهامات بی اساس و دروغ، هیچ کمکی به جبران خطا‌های راهبردی و بزرگ آمریکا در قبال ایران و منطقه طی دهه‌های اخیر نخواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، بهرام قاسمی سخنان اخیر آقای رکس تیلرسون وزیر امور خارجه ایالات متحده بعد از دیدار با نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا را اصرار بی مورد و لجاجت بی ثمر در تکرار اتهامات واهی نسبت به جمهوری اسلامی ایران خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اظهار داشت: بیان مکرر اتهامات بی اساس و دروغ، هیچ کمکی به جبران خطا‌های راهبردی و بزرگ آمریکا در قبال ایران و منطقه طی دهه‌های اخیر نخواهد کرد و متهم کردن سایر کشور‌ها علاج درد‌ها و زخم‌های عمیق و کهنه باقی مانده از سیاست‌های تجاوز کارانه و زیاده خواهی‌های آمریکا در این منطقه نخواهد بود.

قاسمی تصریح کرد: تا زمان باقی است آقای تیلرسون بکوشد با واقعیات و تاریخ منطقه و سیاست‌های آمریکا و آثار و عواقب آن که به بحران‌های شدید و کشتار صد‌ها هزار زن و کودک و انسان بیگناه منجر شده است، بیشتر آشنا شود و آنگاه به اظهار نظر و قضاوت اهتمام ورزد.

وی در ادامه گفت: ایران خود یکی از قربانیان سیاست‌های مداخله جویانه، کودتا و استبداد ناشی از اقدامات کشور متبوع ایشان است و امروز به عنوان کشوری که در خط مقدم مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان تلاشی بزرگ داشته است شناخته می‌شود. بی تردید نادیده انگاشتن اقدامات خطیر ایران در کمک به ثبات، امنیت و مبارزه با تروریسم و ایراد اتهامات دروغ، تنها می‌تواند ناشی از عصبانیت این کشور از مبارزه بی امان جمهوری اسلامی ایران در ایفای نقشی انسانی و ثبات ساز و مبارزه با تروریسم و سند و نشانه‌ای از حمایت آمریکا از تروریسم در منطقه باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد که ایران با قدرت تمام و در چارچوب تمامی موازین اخلاقی و رعایت تمام هنجار‌های تعریف شده بین المللی و با توانمندی بسیار در جهت کمک به ثبات و امنیت و مبارزه با تروریسم و جنگ افروزی و بدون توجه به دروغ‌های بد خواهانِ مردم منطقه، به تلاش‌های سازنده خود مسئولانه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ