Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتتاح مجتمع آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و رفاهی(برج سپید) دانشگاه علوم پزشکی مشهد همزمان با میلاد پیامبر اکر(ص) و امام جعفر صادق(ع) افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات، مجتمع آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و رفاهی(برج سپید) دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور وزیر بهداشت و همزمان با میلاد پیامبر اکر(ص) و امام جعفر صادق(ع) افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مجتمع با هدف پاسخگویی به نیاز شهر و منطقه به وجود سالن اجتماعات و فضاهای کارگاهی از یک سو و فضاهای اقامتی برای زائرین دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور از سوی دیگر طراحی شده است.

 

موقعیت استراتژیک شهر مشهد و تعداد پروازهای داخلی و خارجی، مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد را بر آن داشت تا فضایی زیبا و مجهز به فناوری های نوین صنعت ساختمان و انرژی احداث نمایند که تمامی کاربری های مرتبط با کلاسهای آموزشی، سالن های همایش متعدد از ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ نفره، اتاق های کنفرانس از ۲۰ تا ۲۰۰ نفره، بخش های اقامتی مدعوین، ارائه خدمات پشتیبانی از قبیل رستوران، رخشویخانه ، پارکینگ و . .   را در دستور کار قرار دهند. سالن همایش ۱۰۰۰  نفره پیش بینی شده در این پروژه اولین سالن همایش با این ظرفیت در شرق کشور می باشد.

 

فعالیت ها و عملکردهای موجود در این پروژه شامل تالارهای اجتماعات و سخنرانی، آمفی تئاتر،ر ستوران و کافی  شاپ، فضاهای اقامتی، کلاسهای آموزشی و فضاهای خدماتی و غیره میباشد که با زیربنای کلی ۲۳۰۱۴ متر مربع در ۷ طبقه و ۲ زیرزمین (جمعا ۹ سقف ) طراحی شده است.

 

ایجاد دو تالار اجتماعات ۳۸۰ و ۴۰۰ نفره در این ساختمان با پیش بینی فضاهای خدماتی و پشتیبانی، وجود ۲ طبقه پارکینگ و محوطه سازی و بام سبز علاوه بر استفاده در موارد برگزاری همایش و کنفرانس و . . ،امکان برگزاری جشن ها را نیز برای پرسنل خدوم دانشگاه فراهم می آورد و در راستای کمک و ارائه خدماتی در شان خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد  قدمی بزرگ در جلب  رضایت و ارزشگذاری به کارمندان دانشگاه می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، حسن عبدالله‌زاده در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به مناسبت بزرگداشت روز معلم مراسم تجلیل از مربیان شاغل و بازنشسته بهورزی استان برگزار شد که زحمات بسیاری در حوزه سلامت به‌خصوص در مناطق محروم، کم برخوردار و صعب‌العبور داشتند و همه ما قدردان زحمات ۳۰ ساله این عزیزان هستیم و با افتخار دست این مربیان عزیز را در هفته بزرگداشت مقام معلم می‌بوسیم.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۰۰ بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شاغل هستند و حداقل ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضعیت ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

عبدالله زاده با تاکید بر اینکه ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن ماه سال آینده فارغ‌التحصیل می‌شوند و این افراد بلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری خواهند شد، گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در طی ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در سطح کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی جهت به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین گردد.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این ۱۵۰ نیرویی که در آزمون بعدی جذب خواهند شد پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی به‌کارگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند