Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتتاح پایگاه شهیدان سفلایی همزمان با جشن میلاد نبی اکرم(ص) و باحضور مسئولین و خانواده شهیدان معظم و حضور مردم روستای درسن آباد پس از برگزاری جشن در مسجد بازسازی شده توسط مادر شهیدان سفلایی این پایگاه افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ افتتاح پایگاه شهیدان سفلایی همزمان با جشن میلاد نبی اکرم(ص) و باحضور مسئولین و خانواده شهیدان معظم و حضور مردم روستای درسن آباد پس از برگزاری جشن در مسجد بازسازی شده توسط مادر شهیدان سفلایی این پایگاه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای درسن آباد از غربت بیرون آماده و ما شاهد تحولات و پیشرفت‌های بزرگی در این روستا خواهیم بود

آیت الله موسوی امام جمعه باقرشهر گفت: روستای درسن آباد از غربت بیرون آماده و ما شاهد تحولات و پیشرفت‌های بزرگی در این روستا بوده‌ایم، اتحاد و همبستگی بین شوراها، دهیاری و همه ارگان‌ها ثمره‌اش همین قوه و قدرت است. باید قدردان مردم اینجا باشیم که انسان‌های درستی را برای این شهر انتخاب کرده و زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بزرگی انجام می دهند
امام جمعه باقرشهر درپایان گفت: وقتی ما مسجد ساختیم باید مسجدی هم بسازیم و اهل مسجدی داشته باشیم در مسجد باید جوانان و مردم حضور داشته باشند، درخواست من از پایگاه بسیج منطقه این است تا نماز را به جماعات برگزار کنید و به مسجد رونق دهید و جوانان شهر را تربیت دینی دهید که این مهم به همیاری و همدلی همه مسئولین انجام خواهد شد.

ما با کلمه وحدت در جمهوری اسلامی بود که توانستیم هشت سال در مقابل ابر قدرت‌ها بایستیم

سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در این مراسم گفت: این نشان دهنده تعامل بسیار خوب بین حوزه‎های خواهر و بردار در بسیج است. از نگاه مقام معظم رهبری در خصوص بحث وحدت، این مسئله مهمی است. ما در هشت سال دفاع مقدس فعالیت‌های زیادی داشتیم و این کلمه وحدت در جمهوری اسلامی بود که توانستیم هشت سال در مقابل ابر قدرت‌ها بایستیم و امروز در سوریه شاهد این مقاومت هستم و براداران‌ما در همه کشورها در این مقاومت شرکت کردند و به شهادت رسیدند.در پایان از هئیت امنا مسجد که تعامل خوبی با بسیجیان ما داشته اند تقدیر و تشکر میکنم.

در این مراسم خانواده شهیدان سفلایی و آیت الله موسوی امام جمعه باقرشهر، سرهنگ اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) حسین توکلی کجانی بخشدار کهریزک، علی کلهر رئیس شورای بخش کهریزک، عرب کرمانی دهیار درسن آباد، اعضای شورای اسلامی درسن اباد، خانواده شهیدان سفلایی حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند

مردم انقلابی قم با پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) وداع می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر مقدس قم خواهند بود.

مراسم وداع با این دو شهید گمنام شامگاه پنجشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها برگزار می‌شود.

پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه‌ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه قم با این دو شهید گمنام وداع کردند و سپس در حمایت از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی با تجمع در مسجد این دانشگاه علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس شعار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا