Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ تیم سپاهان و استقلال تهران که این روزها وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و همچنان عملکرد خوبی از خود به نمایش نمی‌گذارد. اما با بدشانسی شاگردان کرانچار همچنان این نوار ناکامی ادامه دارد، شاگردان کرانچار در هر حدود 10 موقعیت خوب برای گلزنی دارند و بر بازی سوار هستند اما در پایان تساوی یا شکست مزد بدشانسی آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار برابر استقلال خوزستان سپاهانی‌ها 90 دقیقه حمله کردند، در نیمه نخست بازیکنان سپاهان 2 توپ به دیرک دروازه کوباندند و با واکنش‌های خوب شیخ ویسی مهاجمان این تیم ناکام ماندند، شاید اگر در این دیدار در نیمه نخست 2 ضربه سپاهانی‌ها به جای دیرک به تور دروازه رسیده بود سپاهان شکست سنگینی را بر آبی‌های خوزستان وارد می‌کرد.

بر اساس آمار و ارقام سپاهانی‌ها عملکرد بسیار خوبی را در نیم فصل نخست لیگ برتر داشته‌اند و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌اند اما آن چیز که در فوتبال اهمیت دارد کسب نتیجه است، 3 امتیازهایی که طلایی‌پوشان یکی پس از دیگری با بدشانسی و کم دقتی از دست می‌دهند.

البته سپاهانی‌ها در این فصل از سوی بازیکنان خود نیز بدشانس بوده و در ابتدا علی کریمی هافبک ملی پوش تیم که این روزها بیش از پیش می‌درخشد مصدوم و پس از آن پورقاز مدافع ملی‌پوش آن‌ها مصدوم شد، بدشانسی‌هایی که در عدم کسب نتیجه این تیم بسیار موثر بوده است.

سپاهانی‌ها در 5 هفته اخیر با وجود بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشته‌اند اما 2 شکست، 2 تساوی و تنها یک پیروزی داشته‌اند و در همین مدت 6 گل وارد دروازه‌ حریفان کرده و 5 گل نیز دریافت کرده‌اند، البته سپاهان در 5 هفته اخیر 2 کلین شیت نیز داشته است.

در آن سوی میدان تیم استقلال تهران در ابتدای فصل شروعی کابوس‌وار را با علی منصوریان تجربه کرد اما پس از آمدن شفر روند استقلال تغییر کرد، البته شاید استقلالی‌ها بردهای چندانی بدست نیاوردند اما عملکرد به نسبت خوبی در خط دفاعی داشته و مشکلات خط دفاعی این تیم رفع شده است.

در 5 بازی اخیر، استقلال موفق به 4 کلین شیت شده که این نشان از عملکرد بسیار خب خط دفاع و دروازه‌بان این تیم دارد، البته استقلالی‌ها توفیق چندانی نیز در خط حمله نداشته‌اند و در 5 بازی اخیر تنها 4 گل به ثمر رسانده‌اند، استقلال در دیدارهای اخیر خود 2 پیروزی، 2 تساوی و تنها یک شکست داشته‌اند آماری که شاید به نوعی بر خلاف آمار سپاهانی‌هاست.

دیدار روز چهارشنبه برای هر 2 تیم اهمیت بسیاری دارد، در جدول رده بندی استقلال 17 و سپاهان 15 امتیاز دارد که پیروز در این دیدار پیش از آغاز تعطیلات نیم فصل اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند جایگاه 2 تیم را 4 یا 5 پله بالا ببرد تا با خیالی راحت‌تر در تعطیلات نیم فصل به فکر تقویت تیم باشند.

ترکیب احتمالی سپاهان

مهدی صدقیان، حسن جعفری، مهدی رحیمی،‌ سیاوش یزدانی، سعید آقایی، سرلک، علی کریمی، حسین‌پاپی، جلال الدین علی محمدی، رضا میرزایی و ساسان انصاری

ترکیب احتمالی استقلال

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، سرور چپاروف، سجاد شهباززاده و جابر انصاری

چهره ویژه بازی

سرور جپاروف چهره ویژه این دیدار است، جپاروف فصل گذشته پس از کش و قوس فراوان به سپاهان آمد و با حرف و حدیث‌های بسیاری به استقلال تهران پیوست.

سه‌شنبه 14 آذر

پارس جنوبی جم – سیاه جامگان ساعت 16:30

ذوب‌آهن – نفت تهران ساعت 15:15

استقلال خوزستان – صنعت نفت آبادان ساعت 15:30

سایپا – پیکان ساعت 15

چهارشنبه 15 آذر

سپیدرود – پرسپولیس ساعت 15

تراکتورسازی – فولاد خوزستان ساعت 15

پدیده – گسترش فولاد ساعت 15:45

استقلال تهران – سپاهان ساعت 17:30

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 848754 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است