Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@03:59:44 GMT

۱.۵ میلیون چک به دلیل فقدان موجودی برگشت خورد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۸۷۵۷

۱.۵ میلیون چک به دلیل فقدان موجودی برگشت خورد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در واقع در کل کشور از نظر تعداد ۹۷.۲ درصد و از نظر مبلغ ۹۶.۴ درصد از کل چک‌های برگشتی به دلایل کسری یا فقدان موجودی بوده است.

در ماه مورد گزارش، در استان تهران حدود ۵۱۷ هزار فقره چک به مبلغی بالغ بر ۶۷ هزار میلیارد ریال به دلایل کسری یا فقدان موجودی برگشت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع در استان تهران از نظر تعداد ۹۶.۵ درصد و از نظر مبلغ ۹۶.۰ درصد از کل چک‌های برگشتی به دلایل کسری یا فقدان موجودی بوده است.

در ماه مذکور در بین سایر استان‌های کشور، بیشترین نسبت مبالغ چک‌های برگشتی به دلایل کسری یا فقدان موجودی به کل مبالغ چک‌های برگشتی در استان به ترتیب به استان‌های بوشهر (۹۸.۵ درصد)، هرمزگان (۹۸.۴ درصد) وایلام و یزد هر یک (۹۷.۹ درصد) اختصاص یافته است و استان های خراسان جنوبی (۸۳.۸ درصد)، مرکزی (۹۳.۶ درصد) و سیستان و بلوچستان (۹۴.۵ درصد) کمترین نسبت مبالغ چک‌های برگشتی به دلایل کسری یا فقدان موجودی به کل مبالغ چک‌های برگشتی در استان را به خود اختصاص داده است.

همچنین در مهرماه ۱۳۹۶، در کل کشور حدود ۱.۶ میلیون فقره چک به مبلغی حدود ۱۳۱ هزار میلیارد ریال برگشت داده شده است که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۹.۰ درصد و ۱.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در ماه مورد گزارش ، در استان تهران بالغ بر ۵۳۵ هزار فقره چک به مبلغی حدود ۷۰ هزار میلیارد ریال برگشت داده شد.

در ماه مورد گزارش، در کل کشور ۱۵.۷ درصد از کل تعداد چک‌های مبادله‌ای و ۲۱.۳ درصد از کل مبلغ چک‌های مبادله‌ای برگشت داده شده است.

در استان تهران ۱۵.۳ درصد از کل تعداد چک‌های مبادله‌ای و ۱۹.۳ درصد از کل مبلغ چک‌های مبادله‌ای برگشت داده شده است.

در ماه مذکور در بین سایر استان‌های کشور بیشترین نسبت مبالغ چک‌های برگشتی به کل مبالغ چک‌های مبادله شده در استان به ترتیب به استان‌های هرمزگان (۳۷.۸ درصد)، لرستان (۳۳.۶ درصد) و ایلام (۳۲.۸ درصد) اختصاص یافته است و استان‌های گیلان (۱۷.۲ درصد)، البرز و کرمانشاه هر یک (۱۷.۶ درصد) و خوزستان (۱۹.۱ درصد) کمترین نسبت مبالغ چک‌های برگشتی به کل مبالغ چک‌های مبادله شده در استان را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: ایلنا

402

چک بانکی برگشت موجودی مهرماه فقدان موجودی مبالغ چک استانها چک مبادله ای افزایش

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!

رضا اسدی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس غایب خواهد بود.

طرفداری | رضا اسدی در بازی رفت برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شد و حالا در بازی برگشت غایب است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. این دیدار برای دو تیم اهمیت بالایی دارد و باید دید کدام تیم می‌تواند سه امتیاز مهم را کسب کند.

سپاهان در بازی رفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد. در آن بازی، رضا اسدی با یک کاشته دیدنی دروازه سرخ‌ها را باز کرد. طبق پیگیری‌های خبرنگار طرفداری مشخص شد رضا اسدی در بازی برگشت برابر پرسپولیس غایب است و نمی‌تواند زردپوشان اصفهانی را همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!