Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@01:20:17 GMT

قاتل خاموش در چمستان و نکا قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۲۳۲۷

قاتل خاموش در چمستان و نکا قربانی گرفت

به گزارش ایسکانیوز،اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز چهارشنبه ۱۵ آذر دو نفر در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باختند و ۸ نفر روانه بیمارستان شدند.

وی افزود: در ساعت ۱۱:۱۷ در روستای ورازده سفلی در چمستان آقای ۳۵ ساله و یک خانم ۲۵ ساله در اثر مسمومیت شدید با گاز مونوکسید کربن جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران گفت:دربررسی تیم اورژانس چمستان به محل حادثه اعزام شد، هیچگونه علائم حیاتی در جان باختگان یافت نشد.

اشکپور افزود: در حادثه دوم در ساعت ۸:۳۵ امروز که در شهرستان نکا در منطقه کلبستان اتفاق افتاد ۸ نفر در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند.

وی گفت: این افراد که ۶ نفر خانم و یک دختر بچه ۳ ماهه و یک پسر بچه ۴ ماهه بودند توسط آمبولانس‌های اورژانس اعزامی به بیمارستان‌های بوعلی و امام حسین (ع) نکا منتقل شدند.

وی افزود: در بین این افراد مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

902

قاتل خاموش چمستان و نکا سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران اشکپور

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند. 

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

 آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • ببینید | گیاه مرگباری که باعث خودکشی کردن قربانی می‌شود!
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت