Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@17:16:37 GMT

سیمئونه: فاجعه ای رخ نداده است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۲۴۳۱

سیمئونه: فاجعه ای رخ نداده است

سرمربی اتلتیکو مادرید گفت این ناکامی فاجعه نیست و تیمش شرایط خوبی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتلتیکو مادرید پس از آنکه در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ به فینال رقابت های لیگ قهرمانان رسیده بود، امسال با تساوی ۱-۱ مقابل چلسی در دیدار آخر مرحله گروهی، از گردونه رقابت ها حذف شد. دیگو سیمئونه پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

ما قدرتمان را نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا آخرین لحظه رقابت کردیم. در ابتدا چهار امتیاز به دست آوردیم اما چهار امتیاز مهم مقابل قره باغ از دست دادیم.

پس از آنکه رم موفق به گلزنی شد، چه احساسی داشتید؟

دیگو سیمئونه گفت:

با وجود آنکه می دانستیم رم در حال پیروزی است، تا آخرین لحظه جنگیدیم. ما خودمان را با فکر اینکه ممکن است در مرحله حذفی حاضر نباشیم، آزار ندادیم و فقط رو به جلو نگاه کردیم. این تفکر برای تیم ما یک قدم رو به جلو است.

اوبلاک در این بازی فوق العاده بود؟

او دروازه بان بزرگی است. تلاش های او و تیم باعث شد ما به خودمان باور داشته باشیم. حالا باید به لیگ اروپا و بازی بعدی در لالیگا فکر کنیم.

رم تیم بهتری بود یا شما؟

دیگو سیمئونه گفت:

آنها امتیازات بیشتری کسب کردند اما نمی توانیم بگوییم بدتر از رم بوده ایم. ما در دو بازی مقابل رم نسبت به قره باغ امتیازات بیشتری کسب کردیم. حذف آزاردهنده است زیرا فوتبال یک ورزش فوق العاده است. ما مقابل تیم صدرنشین بیشتر از تیم قعرنشین امتیاز گرفتیم. به دنبال بهانه نیستیم. در قبال این حذف مسئول هستیم. مقابل قره باغ در استادیوم خودمان بیش از ۱۰ موقعیت عالی داشتیم اما گل نزدیم. من سعی می کنم باور منفی را از تیم دور کنم و تلاش کنیم تا در لالیگا، جام حذفی و لیگ اروپا به تلاشمان ادامه دهیم.

چگونه به تیمتان روحیه می دهید تا در لیگ اروپا بازی کنند؟

همانطور که برای جام حذفی و حتی بازی های دوستانه آنها روحیه دارند. ما با پوشیدن پیراهن اتلتیکو مادرید انگیزه می گیریم. با عناوین ایجاد انگیزه نمی کنیم.

آیا این یک ناکامی بزرگ است؟

دیگو سیمئونه گفت:

نه اینطور نیست. فاجعه رخ نداده است. چنین چیزهایی در فوتبال پیش می آید. هواداران ما باید بدانند که تیم ما تسلیم نشد. ما با افتخار بازی کردیم و سال فوق العاده ای در پیش داریم. سخت است با حذف ذر لیگ قهرمانان مواجه شوید اما هواداران باید بدانند که شرایط ما خوب است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم

فدریکو والورده مقابل منچسترسیتی یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای خودش را انجام داد. 

طرفداری | فدریکو والورده یکی از مهره های مهم رئال مادرید در جریان جدال سخت و نفس گیر با منچسترسیتی بود، دیداری که با نتیجه 1-1 به ضربات پنالتی رفت و در نهایت به صعود مادریدی ها و حذف مدافع عنوان قهرمانی ختم شد. والورده در آن بازی عنوان بازیکن برتر زمین را به خودش اختصاص داد و حالا در مصاحبه با ESPN در مورد حس و حالش در آن بازی حرف زده است. 

خستگی مفرط مقابل منچسترسیتی

هیچ وقت در عمرم آن قدر خسته نشده نبودم! در موردش با خانواده ام و بیشتر از همه با خودم صحبت کردم. اینکه توپ را نداشته باشی و بیشتر وقت ها در حال دفاع نزدیک به دروازه ات باشی، باعث خستگی مفرط می شود و باعث می شود فوتبال را به شکل متفاوتی تجربه کنی، اما خدا را شکر توانستیم صعود کنیم.

 اگر آماده نیستید، بگویید! 

وقتی دو تیم داشتند پنالتی می زدند، واقعا اذیت شدم، سابقه نداشت در مسابقه ای با این درجه از اهمیت به ضربات پنالتی بروم، بردن آن خیلی لذت بخش بود. تصمیم گرفتم به خاطر خستگی، پنالتی نزنم چون باور دارم آمادگی ذهنی در آن لحظه مهم ترین عنصر است. اگر احساس می کنید آمادگی کافی را ندارید، باید بگویید چون واقعا چیزی از شما کم نمی شود. فکر می کنم در آن لحظه باید از آن غرور و خودخواهی هم دست کشید، و اگر برای این لحظه آماده نیستم، باید ضربه را به هم تیمی هایم بدهم. رئال همیشه رئال است و ما این را در این لیگ قهرمانان نشان داده ایم.

رابطه نزدیک والورده و آنچلوتی 

آنچلوتی؟ برای من او مهم ترین فردی است که امروز در فوتبال با او سر و کار دارم، هم داخل و هم خارج از زمین. او همیشه جویای احوال من و خانواده ام است، این مهم ترین چیز است. رفتار آنچلوتی به گونه ای است که حس می کنید عضوی از خانواده خودتان است.  

  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد