Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:06:35 GMT

احداث 22 باب مدرسه در شهرستان های شوشتر و گتوند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۲۵۲۲

احداث 22 باب مدرسه در شهرستان های شوشتر و گتوند

عملیات شهرستان_های_شوشتر_و_گتوند">اجرایی احداث 22 باب مدرسه در شهرستان های شوشتر و گتوند با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان_با_رئیس_جمهور">مسئولان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان_های_شوشتر_و_گتوند">خوزستان، عملیات اجرایی احداث 22 باب مدرسه در شهرستان های شوشتر و گتوند با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم شوشتر و گتوند، فرماندار شوشتر، مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمعی از اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15921935/دکتر_ولایتی_قهرمانی_ایران_در_رقابت_های_جهانی_وزنه_برداری_را_تبریک_گفت">مسئولان امروز چهارشنبه 15 آذرماه در شهر شرافت از توابع شهرستان شوشتر آغاز شد. 

این 22 فضای آموزشی دارای 108 کلاس درس برای شهرستان های شوشتر و گتوند ساخته خواهد شد. 

عمده این مدارس ویژه مناطق محروم در نظر گرفته شده است. 

مساحت این مدارس 13 هزار متر مربع خواهد بود. 

این طرح در قالب توافق استانداری خوزستان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مبلغ 14 میلیارد و 500 میلیون تومان اجرا خواهد شد. 

زمان بهره برداری از این مدارس ابتدای سال تحصیلی آینده خواهد بود.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک