Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امور بین‌الملل فدراسیون خواهیم_کرد">فوتبال تاکید کرد، تا زمانی که رای کنخواهیم_کرد">فدراسیون خواهیم_کرد">فوتبال آسیا به فدراسیون اعلام نشود، آن را قطعی تلقی نخواهند کرد.

خعربستانی_همچنان_در_زمین_بی_طرف">برگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمیدرضا آصفی  درباره اظهارات دبیرکل عربستانی_همچنان_در_زمین_بی_طرف">کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه بازی‌ نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی‌طرف اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922260/حق_خوری_بزرگ_در_قبال_استقلال_و_تراکتور_برگزاری_دیدار_استقلال_و_الهلال_در_زمین_بی_طرف_صحت_ندارد">عربستانی_ها_به_ایران_نمی_آیند_اما_ایرانی_ها_به_عربستان_می_روند">برگزار می‌شود، اظهار داشت:

در جلسه‌ای که بین مسئولان AFC برگزار شد، کلیت رای به نفع ما بود. نمایندگان عربستانی_همچنان_در_زمین_بی_طرف">فدراسیون فوتبال و آقای تاج تلاش‌های زیادی کرده بودند که در AFC بر اساس واقعیت تصمیم‌گیری شود. هیئت‌رئیسه AFC هم در جلسه‌ای که در داشت و خبری که از آن معکس کرد، روشن بود که رای و نظر در آن جلسه روی برای برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در کشورهای دو طرف و به همان شیوه سابق است.

حمیدرضا آصفی افزود:

در خبری که از جلسه هیئت‌رئیسه AFC مخابره شد، فقط یکی از بندهای آن مبهم بود که من همان زمان هم اعلام کردم که این بند ابهام دارد، من گفتم که باید از AFC بخواهیم یک جواب روشن بدهد و اسیر سیاسی‌بازی‌ و پول‌هایی که سعودی‌ها خرج می‌کنند، نشود.

مشاور امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:

تا زمانی که این اظهار نظر دبیرکل AFC رسماً اعلام نشده، آن را قطعی تلقی نمی‌کنیم و باید ببینم نظر قطعی AFC چیست. همان زمان که یکی از بندها دو پهلو بود، از AFC خواستیم که به‌صورت روشن و صریح رای را به نفع ایران اعلام کند. اگر واقعاً سعودی‌ها دخالت کرده و فضا را ناعادلانه به‌نفع خودشان تغییر داده باشند، ما به آن اعتراض خواهیم کرد. یکی دو روز پیش هم آقای تاج خواستار روشن‌گری صریح در این خصوص شده بودند، چون شنیده می‌شد که سعودی‌ها با لابی‌گری می‌خواهند فضا را عوض کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم