Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین
با فخر و شرف تمام اطلاع یافتیم فرزند غیور سبلان، پهلوان صبور استان، قهرمان خطه آذربایجان جناب آقای سعید علی حسینی دامت توفیقاته با اراده ای ستودنی و همتی مثال زدنی در مسابقات وزنه برداری دسته فوق سنگین قهرمانی جهان در آمریکا با کسب رتبه دوم جهانی موجب قهرمانی ایران در جهان بعد از 60 سال گردیده و اهالی استان و ملت بزرگ ایران و کشور اسلامی عزیزمان را در دنیا سربلند ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب از طرف خود و اهالی مکرم استان این توفیق بزرگ را به ایشان و مربیان بلندهمت و خانواده مکرم ایشان تبریک می گویم و از خداوند متعال می خواهم ایشان را در مسابقات خطیر آینده فاتح سنگرهای بزرگتری قرار دهد. 
انه ولی النعمه و التوفیق》

سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی پارا قایقرانی آبهای آرام کشورمان با ترکیب ۴ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان و انتخای المپیک پاریس شد. این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌ پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

سید مرتضی توکلی داور بین‌المللی آبهای آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ یک جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی پاراکانو جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در سگد مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6096886

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد