Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهرن- ایرنا- مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان امروز (چهارشنبه) برگزار شد و نمایندگان ایران در گروه های سوم و چهارم با تیم هایی از قزاقستان، قرقیزستان و گرجستان همگروه شدند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، برگزار_شد">چهارمین دوره این رقابت ها از فردا (پنجشنبه) و به مدت 2 روز در سالن 12هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سه تیم بیمه رازی جویبار، ایزی پایپ کاشان و ستارگان ساری از ایران و 10 تیم باشگاهی از کشورهای آمریکا، کانادا، مجارستان، بلغارستان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، مغولستان و تاجیکستان در این رقابت ها حضور دارند.
گروه بندی تیم های شرکت کننده در این رقابت به شرح زیر است:
گروه نخست: تایتان مرکوری (آمریکا) - مونترال (کانادا) - هند - ان اسی ای آکادمیک (بلغارستان)
گروه دوم: خیموری (مغولستان) - تاجیک ایر (تاجیکستان) - بوداپست اس سی (مجارستان)
گروه سوم: بیمه رازی (ایران) - بی اس برادرز (قزاقستان)- ستارگان ساری (ایران)
گروه چهارم: ایزی پایپ کاشان (ایران) - رایندی (گرجستان) - کلیچیک (قرقیزستان)
بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی کشتی 16 آزادکار عنوان دار در رقابت های جهانی و المپیکی در جام باشگاه های جهان در تهران به روی تشک می روند.

ورزشی**9250*2025
خبرنگار :گلی سفیدزاده*ناشر: لیلا جودی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت‌الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسماً اعلام شد که این کشتی‌گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده است، یک وب‌سایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

این وب‌سایت اعلام کرده است که پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده است، او در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد، با وجود این، آمریکایی‌ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد، به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می‌شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می‌آید، بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتاً تیلور جایگزینش خواهد شد، البته وکیل‌های کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بازی غرب برای گرجستان: موذیانه، خطرناک و بی‌رحمانه
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای