Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@13:34:14 GMT

واکنش تند و عجیب هواداران بایرن به نیمار (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۴۴۸۳

واکنش تند و عجیب هواداران بایرن به نیمار (عکس)

هواداران بایرن در دیدار دیشب این تیم برابر پاری سن ژرمن به شدت به نیمار و انتقال 222 میلیون یورویی او واکنش نشان دادند.

 

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان دیدار بایرن و PSG در آلیانس آره نا و هنگامی که نیمار برای ارسال کرنر در دقیقه 34 به گوشه زمین رفت، هواداران بایرن اسکناس های 500 یورویی تقلبی منقش به تصویر این ستاره برزیلی را به سمت او پرتاب کردند تا به نوعی به انتقال گرانقیمت او واکنش نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

 

الیته نیمار واکنش خاصی به این رفتار نشان نداد اما چهره وی کاملا درهم شد. هواداران بایرن همچنین بنری با خود به ورزشگاه آورده بودند که مضنون آن به احتمال محرومیت آنها برای پرتاب اسکناس تقلبی و نابود کردن فوتبال با افزایش بلیت ها کنایه می زد.

 

هواداران بایرن ماه قبل و در جریان سفر بایرن برای دیدار برابر اندراخت به شدت به افزایش قیمت بلیت ها اعتراض داشتند که این اعتراض در نهایت با جریمه یوفا مواجه شد و دیشب حاضران در آلیانس آره نا به این حکم نیز اعتراض کردند که ممکن است این رفتار و پرتاب اسکناس به سمت نیمار جریمه جدیدی را برای آنها به همراه داشته باشد.

 

 

پاری سن ژرمن بایرن مونیخ نیمار

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو