Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:47:48 GMT

سپاهان و پاک شدن رکورد دوست نداشتنی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۴۴۸۴

سپاهان و پاک شدن رکورد دوست نداشتنی استقلال

با زدن 2 گل برابر تیم استقلال_مشخص_شد">سپاهان در نیمه اول، استقلال 10 گله شد ودیگر عنوان بدترین خط حمله لیگ را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقات این هفته نفت تهران وسیاه جامگان  با عدم توفیق در گلزنی در عدد 9ماندند تا شهباززاده_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">استقلال از ته جدول گل نزن ها خارج شود . استقلال که امسال بسیار کم گل زده است، قبل از آغاز بازی برابر اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15924088/علت_خط_خوردن_انصاری_از_لیست_استقلال_مشخص_شد">سپاهان با 8 گل زده بدترین خط حمله را در مسابقات لیگ داشت.


استقلال با 10 گل در رده چهاردهم خط حمله های لیگ برتر قرار دارد، برای این تیم جابر انصاری و سرور چپاروف با 2 گل  بهترین گلزن ها هستند ؛ اگرچه از بین مهاجمان این تیم در پایان نیمه اول هنوز نفراتی چون قائدی، شهباززاده وبیت سعید گلی به ثمر نرسانده اند .

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، ملوانی‌ها امیدوار بودند در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه مناسبی مواجه شوند تا مسیر صعودشان به نیمه نهایی هموار شود، اما حالا شاگردان مهدی تارتار باید به نقش جهان بروند و رودرروی سپاهان قرار بگیرند.

‌ملوان اگرچه این فصل در نقش جهان توانست سپاهان را شکست دهد، اما به هر حال رویارویی با تیم ژوزه مورایس سخت‌ترین قرعه ممکن برای آنها محسوب می‌شود. در غیاب پرسپولیس و استقلال سپاهان از نظر جدول لیگ برتری مهم‌ترین تیم به حساب می‌آید.

جالب اینکه فصل گذشته سپاهان در استادیوم نقش جهان با شکست برابر پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و حالا آنها در این استادیوم برابر مهدی تارتار قرار خواهند گرفت که میلاد سرلک و محمد عمری را در ترکیب دارد.

ملوان البته این فصل از پرسپولیس، تراکتور و استقلال هم امتیاز گرفته تا به نوعی در رقابت با تیم‌های مدعی عملکرد خوبی را از خود نشان داده باشد.

به هر حال قوی سپید که این فصل چالش بهترین رتبه تاریخ لیگ برتر را فعلا با موفقیت پشت سر گذاشته، برای کسب سهمیه لیگ نخبگان چاره‌ای جز سه برد متوالی در جام حذفی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست