Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@10:30:32 GMT

نزهتي: تصميم نظرمحمدي از روي فشار بود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۴۸۱۱

نزهتي: تصميم نظرمحمدي از روي فشار بود

خبرگزاري آريا - مهاجم سپيدرودي ها مي گويد پرسپوليس در ديدار با اين تيم موقعيت آنچناني نداشت در حالي که بازي دست شمالي ها بود و آنها با بدشانسي فرصت پيروزي را از دست دادند.
به گزارش "ورزش سه"، پويا نزهتي که به عنوان يکي از بهترين بازيکنان تيم سپيدرود در ليگ هفدهم براي اين تيم درخشيده است در رابطه با ديدار برابر پرسپوليس گفت: بازي خوبي بود اما به نظرم ما از پرسپوليس بهتر بوديم و اتفاقا موقعيت هاي بيشتري هم روي دروازه آنها داشتيم اما بدشانس بوديم که نتوانستيم از آنها استفاده کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: به نظر من خطاي اولي که روي حسين کعبي انجام شد کاملا درست بود اما به نفع پرسپوليس گرفت وارد دروازه ما شد. پرسپوليس 90 دقيقه کار خاصي انجام نداد اما با خوش شانسي توانست تيم برنده ميدان باشد و اتفاقا بيشتر زمان بازي دست ما بود که بدشانس بوديم و نتوانستيم از برتري خود استفاده کنيم.
مهاجم سپيدرودي ها در رابطه با استعفا و خداحافظي علي نظرمحمدي گفت: قطعا ايشان به دليل اينکه عصباني بود اين تصميم را گرفت اما مي توان گفت فعلا هيچ چيزي قطعي نيست. اميدوارم ايشان پس از اين بازي از زير فشار خارج شود و به آرامش برسد و بتواند بهترين تصميم را بگيرد.
نزهتي درباره عملکرد خود در اين ديدار گفت: من هم در اين بازي بد نبودم و فکر مي کنم بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتم. البته موقعيت آنچناني به دست نياوردم اما در مجموع بايد بگويم کل تيم ما بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت. اميدوارم با بيشتر کردن تمرينات در بازي هاي بعدي نتايج بهتري به دست بياوريم تا در نيم فصل دوم خود را در جايگاه خوبي قرار دهيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم