Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن بیرانوند درباره عنوان قهرمانی وزنه برداری_کشورمان_را_تبریک_گفت_عکس">برداری در ایرانی_ها_با_تیم_های_عربستانی_همچنان_در_زمین_بی_طرف">مسابقات جهانی اظهار داشت: تیم ما بدون هیچ حرف و حدیثی توانست به عنوان قهرمانی جهان برسد و همانطور که دیدید تیم ما  توانست با اختلاف زیاد نسبت به سایر کشورها برای اولین بار قهرمان جهان شود.

او ادامه داد: در ضمن این را هم نباید فراموش کرد که به دلیل اوت شدن کیانوش رستمی در حرکت دوضرب دسته 85کیلوگرم ما نتوانستیم اندوخته هایمان را بیشتر کنیم و به نوعی با هفت نفر چنین دستاوردی بزرگی را برای وزنه برداری کشورمان به ارمغان آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیراوند با اشاره به عملکرد خوب وزنه برداران کشورمان پاسخ داد: از عملکرد تمام نفرات تیم بسیار رضایت دارم، البته علی میری و علیرضا سلیمانی می توانستند بهتر از این عمل کنند اما چون بی تجربه بودند و به نوعی به دلیل برای نخستین بار بود که در چنین رقابت هایی حضور می یافتند ،نتوانستند سطح توقعات را برآورده کنند.مطمئنم که میری و سلیمانی با حفظ همین شرایط می توانند در سال های آینده نتایج بهتری را برای وزنه برداری کشورمان بدست بیاورند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که عملکرد سعید علی حسینی را چطور ارزیابی کرده است،اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که برایش رخ داده بود او نزدیک به هشت سال بود که از وزنه برداری دور بود و برای اولین بار بود که چنین رقابت هایی را تجربه می کرد، او به دلیل استرس موجود نتوانست دو حرکت اولش را در حرکت یکضرب با موفقیت پشت سر بگذارد اما رفته خودش را پیدا کرد و دیدید که توانست در حرکت آخر یکضرب و 2ضرب رکوردهای خوبی را پشت سر بگذارد.او جوان با شایسته ای است و برای شروع وزنه های خوبی را بالای سر برد.توانست به مدال های خوبی هم دست پیدا کند انشاالله در بازی های آسیایی جاکارتا و سپس المپیک 2020 توکیو می تواند رکوردهای بهتری را به ثبت برساند.او وزنه بردار با شخصیت و با کلاسی در دسته فوق سنگین وزن است و شک ندارم که در سال های آینده عملکرد بهتری را از او شاهد خواهیم بود.

او درباره بهداد سلیمی و کاری که هیئت ژوری با او انجام دادند هم گفت:فکر می کنم داوران بعد از رقابت های المپیک مقداری روی او حساس شده اند و با حساسیت بیشتری پیگیر حرکات قیچی بهداد سلیمی هستند. ما از روز نخست 2مدال را برای خودمان در فوق سنگین وزن کنارگذاشته بودیم که خدا را شکر بهداد و سعید علی حسینی توانستند به این هدف برسند.در صورتی که بهداد آن اتفاق برایش رخ نمی داد یا که می توانست وزنه 216 کیلوگرمی را در حرکت یکضرب بالای سر ببرد،رنگ مدالش خوشرنگ تر می شد .معتقدم در سال های آینده عملکرد بهتری را از وزنه برداران در مسابقات شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره حضور تماشاگران هم گفت: تماشاگران ایرانی واقعا سنگ تمام گذاشتند و از همه آنها ممنونم که در این چند روز اخیر لطف کردند، به سالن مسابقات آمدند و با تشویق هایشان روحیه نفرات تیم را بالا بردند.ایشالا همیشه موفق باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشخص شد که به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

* شمس آذر قزوین - پیکان
داور: رضا عادل کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان نژاد و فرهاد امینی، ناظر: رحیم رحیم مقدم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

* هوادار-نفت آبادان
داور: امیرسامان سلطانی کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل صفیری

* تراکتور تبریز-استقلال تهران
داور: پیام حیدری کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی ناظر: مسعود مرادی

* مس رفسنجان- گل گهر سیرجان
داور: سیدرضا مهدوی کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری ناظر: علیرضا کهوری

* ذوب آهن اصفهان-نساجی مازندران
داور: مرتضی منصوریان کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی ناظر: محمود رفیعی

* آلومینیوم اراک-فولاد خوزستان
داور: یاسر همرنگ کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و مهدی اجاقی ناظر: محمدرضا اکبریان

* استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری ناظر: ایرج نظری

* پرسپولیس - سپاهان
داور: بیژن حیدری کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی ناظر: رضا سخندان

کد خبر 6092046

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!