Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار قهرمانان_دو_رقمی_شد">فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره همگروهی پرسپولیس با السد قطر، الوصل پرسپولیس_کم_نشده_است">پرسپولیس_با_برنده_پلی_آف_و_استقلال_با_الریان_در_نخستین_دیدار_مصاف_می_کنند">امارات و برنده بازی پلی آف میان نسف قارشی پرسپولیس_با_برنده_پلی_آف_و_استقلال_با_الریان_در_نخستین_دیدار_مصاف_می_کنند">ازبکستان و الفیصلی اردن اظهار کرد: بعد زا قرعه سخت تیم ملی در جام جهانی بهترین قرعه در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس رسید. 

او ادامه داد:  حریفان نه چندان مطرح در کنار تیم پرسپولیس قرار گرفتند و با این قرعه راه صعود برای پرسپولیس به مرحله بعد هموار است و بدون شک این تیم به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی به نظرم راه برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا هموار است. 

شاهرودی بیان کرد: امیدوارم پرسپولیس_کم_نشده_است">پرسپولیس از موقعیت ایجاد شده در آسیا بهترین استفاده را کند و نتایج خوبی در این رقابتها بدست آورد. 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره همگروه نشدن پرسپولیس با تیم های عربستانی خاطر نشان کرد:  نمی توانم  از همگروه نشدن با تیم های عربستانی بگویم خوشحال یا ناراحت هستم اما دوست داشتم با برطرف شدن مشکل میزبانی ، الهلال عربستان به تهران می آمد تا در جهنم آزادی مقابل این تیم بازی می کردیم و غیرت ایرانی را نشان می دادیم. با این حال قرعه پرسپولیس بهتر از سایر نمایندگان کشورمان در آسیا است . البته امیدوارم استقلال بتواند الهلال را شکست بدهد و جواب دندان شکنی به این تیم عربستانی بدهد. 

انتهای پیام/ 

اظهارات شاهرودی درباره قرعه پرسپولیس در آسیا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح