Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
فدراسیون عربستان_همچنان_در_زمين_بي_طرف">فوتبال اظهار داشته بود که با تصمیم عربستان_در_زمین_بی_طرف_است">کنفدراسیون آسیا از این پس بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در دو کشور انجام می‌شود اما ایرانی_ها_با_تیم_های_عربستانی_همچنان_در_زمین_بی_طرف">کنفدراسیون عربستان_در_زمین_بی_طرف_عربستانی_ها_به_ایران_نمی_آیند_اما_ایرانی_ها_به_عربستان_می_روند">برگزار_می_شود">فوتبال بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که این دو تیم در زمین بی‌طرف باید بازی کنند.

به گزارش مهر، ویندرز جان دبیر کل ایرانی_ها_با_تیم_های_عربستانی_همچنان_در_زمین_بی_طرف">کنفدراسیون فوتبال آسیا  پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی تنها بازی‌هایی در لیگ قهرمانان آسیا است که در زمین بی‌طرف اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15923376/لیگ_قهرمانان_آسیا_2018_ابرازامیدواری_سرپرستان_تیم_های_ایرانی_برای_صعود">برگزار می شود.

ویندرز جان گفت: تصمیمی که اخیرا اتخاذ شد، بر لزوم بازی تمامی تیم‌ها در زمین‌های خود، به جز تیم های ایرانی و عربستانی، تأکید دارد.

وی تاکید کرد: ما با هر مشکلی که پیش بیاید به صورت عادلانه برخورد می‌کنیم؛ همانگونه که پیشتر چنین کاری می کردیم.

به گفته دبیر کل AFC، سایر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یعنی بازی تیم‌های عربستانی و اماراتی با تیم‌های قطری، در زمین خودشان برگزار می‌شود.

به این ترتیب، تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران که با الاهلی و الهلال عربستان همگروه هستند، باید از همین حالا کشور دیگری را برای مسابقات خود به AFC معرفی کنند.

پیش از این مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرده بود این مشکل حل شده است و از آن به عنوان یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران نام برده بود.

در همین زمینه: قرعه‌کشی کاپ کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد رای کنفدراسیون | زمین بی‌طرف نه؛ بازی‌ تیم‌های عربی در ایران

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح