Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد شاهمیری داور دیدار شهرداری والیبال_شهرداری_والیبال">ارومیه_به_عدم_رویارویی_با_سایپا">انضباطی_می_ایستادیم">ارومیه و سایپا در گفتگو با خبرنگار شبکه شما گفت: نوع اعتراض باشگاه ارومیه‌ای بسیار شیک و مودبانه بود و آنها تمام مراحل انجام بازی را انجام و حتی ارنج را نیز اعلام کردند.

وی افزود: کاپیتان تیم شهرداری اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15924980/اقدام_عجیب_تیم_لیگ_برتری_در_لیگ_والیبال">ارومیه قبل از آغاز بازی از عدم حضور در زمین بازی گفت و دلیل این کار را اعتراض به آرای کمیته شهرداری_ارومیه_در_بازی_با_سایپا_زمین_بازی_را_ترک_کرد">والیبال">شهرداری_ارومیه_از_رویارویی_با_سایپا_امتناع_کرد">انضباطی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: نتیجه بازی بدلیل امتنای تیم شهرداری باخت فنی است ولی باید بجای این اتفاقات، ریشه یابی کرد و تیمی که این همه هزینه کرده به اعتراضاتش رسیدگی شود.

داور بین المللی شهرداری_ارومیه_برابر_سایپا_بازی_نکرد">والیبال ایران خاطر نشان کرد: باید چراهای این اتفاقات را ببینیم و بجای برخوردهای سطحی، با توجه به بین المللی شدن والیبال ایران این وضعیت بهبود یابد.

شاهمیری گفت: در آن دیدار شهرداری ارومیه و پیکان، ناظران باید به وضعیت بازی کمک می کردند زیرا گاهی داوران نمی توانند تصمیمات کامل بگیرند.

وی افزود: نماینده ارومیه حتی در بازی های خانگی باخت داشته ولی هیچ اتفاقی نداشته و اتفاقات دیدار این تیم با پیکان باید ریشه یابی شود.

وی اضافه کرد: این نوع ترک زمین حرکتی شیک و جالب توجه بود و اولین بار چنین صحنه ای دیدم و نماینده ارومیه مرا سورپرایز کرد.

داور بین المللی والیبال اضافه کرد: رئیسه کمیته داوران و هیئت رئیسه فدراسیون باید به این وضعیت کمک می کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!