Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - محمد جواد ظريف، وزير خارجه ايران در توئيتر به تصميم رئيس‌جمهور آمريکا براي اعلام قدس به عنوان پايتخت فلسطين اشغالي واکنش نشان داد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، محمد جواد ظريف، وزير خارجه ايران در توئيتر به تصميم رئيس‌جمهور آمريکا براي اعلام قدس به عنوان پايتخت فلسطين اشغالي واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي نوشت: « اگر نيمي از پول‌هايي را که برخي از حاکمان منطقه براي حمايت از تروريسم، افراط‌گرايي، فرقه‌گر‌ايي و تحريک عليه همسايگان هزينه مي‌کنند براي آزادسازي فلسطين هزينه مي‌کردند، امروز ما با اين خودخواهي آمريکا مواجه نبوديم که مي‌خواهد «بيانيه کسي که هيچگونه مالکيتي ندارد را براي کسي که حقي ندارد» اجرا کند. به رغم همه اين‌ها قدس براي هميشه عربي-اسلامي باقي خواهد ماند چه بخواهند چه نخواهند.»
منابع خبري گزارش داده‌اند «دونالد ترامپ»، رئيس‌جمهور آمريکا در يک سخنراني روز چهارشنبه قدس را به عنوان پايتخت فلسطين اشغالي اعلام خواهد کرد.
انتهاي پيام/ M
عضويت در کانال تلگرامي بين‌الملل و سياست خارجي فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089254

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم