Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@04:35:47 GMT

عارف قهرمانی تیم ملی وزنه برداری را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۵۳۳۲

عارف قهرمانی تیم ملی وزنه برداری را تبریک گفت

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدرضا عارف به شرح ذیل است:

قهرمانی غرور آفرین تیم ملی وزنه برداری برداری_را_تبریک_گفت">کشورمان در برداری_کشورمان_را_تبریک_گفت_عکس">برداری_و_علیرضا_کریمی">مسابقات جهانی آناهیم آمریکا  موجب شادمانی،غرور و برداری_را_تبریک_گفت">افتخار_آفرینی_علی_هاشمی_وزنه_بردار_شایسته_ایلامی_فیلم">سربلندی ملت بزرگ ایران شد.

 این موفقیت ارزشمند تیم ملی وزنه برداری برداری_علیرضا_کریمی_نماد_عزت_ایرانیان_شد">کشورمان بی شک نشان از شایستگی و توانمندی  ورزشکاران ایران دارد که  به مانند گذشته با همت والای خود و با امید و توکل به خداوند متعال پرچم سرافرازی اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15923330/تشکر_رهبر_انقلاب_از_تیم_ملی_وزنه_برداری_علیرضا_کریمی_نماد_عزت_ایرانیان_شد">کشورمان را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته‌اند.

خداوند منان را شاکریم که این حماسه ورزشی در پیوند زمانی با ایام مبارک ماه ربیع الاول، شادمانی و خوشحالی ملی  ایرانیان را تکمیل کرد.

امیدوارم با برنامه ریزی مدون و استفاده از کارشناسان و تمرین های علمی و عملی، شاهد تداوم پیروزی های بیشتر در همه رشته های ورزشی در میادین بین المللی باشیم.

اینجانب ضمن برداری_علیرضا_کریمی_نماد_عزت_ایرانیان_شد">قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مربیان، کادر فنی و اعضای تیم ملی وزنه برداری ، این موفقیت غرورآفرین را به اعضای تیم ملی وزنه برداری ، ‌خانواده‌های محترم ایشان، فدراسیون وزنه برداری و جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران  تبریک گفته و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از خداوند متعال خواستارم.

محمدرضا عارف

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان وحید شمسایی موفق شدند در فینال با برتری مقابل تایلند میزبان به عنوان قهرمانی دست یابند.

باشگاه استقلال خوزستان نیز موفقیت بزرگ تیم ملی فوتسال ایران را به این شکل تبریک گفت:

کسب عنوان قهرمانی آسیا توسط تیم ملی فوتسال کشورمان و راهیابی به مسابقات جهانی را به کادر فنی، بازیکنان و همه عوامل تیم شایسته و قهرمان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشور عزیزمان تبریک عرض می‌نماییم.

این امر و دست‌آورد مهم توسط  شیرمردان،سختکوشان و فرزندان پرتلاش کشور عزیزمان ایران جز غیرت و تعصب ایرانی محقق نمی‌شد.

موفقیت‌های پرتکرار کشور عزیزمان،ایران سربلند و سرافراز در رقابت‌ها و آوردگاه‌های بین‌المللی را از خداوند منان خواستاریم.

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت