Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دروازه_بان_سپاهان_را_بازنده_به_رختکن_فرستاد">استقلال موفق شد با پيروزي مقابل استقلال_3_گل_زد_عکس">سپاهان پايان خوشي در نيم‌فصل نخست ليگ برتر داشته باشد. به گزارش خبرگزاري تسنيم، تيم‌هاي سپاهان_برابر_استقلال_اعلام_شد">کرانچار_برکناری_ام_از_استقلال_را_ترک_کرد">سپاهان_شایعه_است">استقلال و سپاهان از ساعت 17:30 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم و پاياني نيم‌فصل نخست ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور به مصاف هم رفتند، ديداري که در پايان به پيروزي 3 بر صفر شاگردان شفر انجاميد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکيب استقلال: سيدحسين حسيني، وريا غفوري، مجيد حسيني، روزبه چشمي، اميد نورافکن، اميد ابراهيمي، سرور چپاروف، داريوش شجاعيان، مهدي قائدي (65 - خسرو حيدري)، فرشيد اسماعيلي (77 - فرشيد باقري) و علي قرباني (82 - يعقوب کريمي).
ترکيب استقلال">سپاهان: مهدي صدقياني، حسن جعفري، سياوش يزداني، مهدي رحيمي، سعيد آقايي (57 - مروان حسين)، علي کريمي، ميلاد سرلک، جلال‌الدين علي‌محمدي، حسين پاپي (57 - رسول نويدکيا)، رضا ميرزايي (46 - مهرداد محمدي) و ساسان انصاري.
گل‌هاي سپاهان_در_آزادي">استقلال را علي قرباني در دقيقه 4 و سرور استقلال_با_۳_گل_استقلال_مشخص_شد">سپاهان_زردتر_از_پاییز">جپاروف در دقايق 36 و 47 به ثمر رساندند.
با اين نتيجه، استقلال 20 امتيازي شد و به رده هشتم جدول رده‌بندي صعود کرد. شاگردان شفر تا حد زيادي از بحران خارج شدند تا نيم‌فصل را هم با يک رتبه تک رقمي به اتمام برسانند.
استقلال_فریادهای_استقلال_اعلام_شد">کرانچار_بر_سر_صدقیان">سپاهان نيز با 15 امتياز در رده دوازدهم جدول باقي ماند تا بار ديگر خطر برکناري سراغ استقلال">کرانچار_در_خارج_کردن_اولیویرا_از_لیست">زلاتکو کرانچاري بيايد که استقلال_در_گروه_مرگ">بازنده جدال سرمربيان خارجي ليگ برتر شد. سپاهانِ سپاهان_از_سوی_هواداران_استقلال">زلاتکو کرانچار امروز ضعيف‌تر از هميشه بود و عملاً حرفي براي گفتن نداشت.
عليرضا فغاني کار قضاوت ديدار استقلال - استقلال">سپاهان را برعهده داشت. او در اين نيمه اول اين بازي به سعيد آقايي و علي کريمي از سپاهان کارت زرد نشان داد.
نيمه اول
دقيقه 4: پاس تماشايي فرشيد اسماعيلي با ضربه تماشايي‌تر علي قرباني از بيرون محوطه همراه شد تا نخستين فرصت جدي اين بازي به نخستين گل استقلال تبديل شود.
دقيقه 8: سعيد آقايي به‌خاطر اعتراض به فغاني با کارت زرد او جريمه شد.
دقيقه 13: حسين پاپي از سمت چپ وارد محوطه جريمه اختلاف_نظر_داوران">استقلال شد، اما پاس در عرض او را حسيني، دروازه‌بان استقلال جمع کرد.
دقيقه 15: کل‌کل جالبي در سمت چپ دفاع سپاهان بين مهدي قائدي و شاگردان کرانچار به وجود آمد. قائدي به مهدي رحيمي لايي زد، اما سياوش يزداني توپ او را زد. در ادامه سعيد آقايي توپ را گرفت و يک لايي به مهدي قائدي زد.
دقيقه 18: ساسان انصاري در محوطه جريمه استقلال صاحب توپ شد، اما ضربه بد او از کنار دروازه حسيني به بيرون رفت.
دقيقه 21: علي کريمي با کارت زرد داور جريمه شد.
دقيقه 24: ارسال بلند و مواج سعيد آقايي از مقابل همه بازيکنان عبور کرد و به بيرون رفت.
دقيقه 25: پاسکاري‌هاي تماشايي بازيکنان استقلال داريوش شجاعيان را در پشت محوطه جريمه صاحب توپ کرد، اما ضربه او با اختلاف زياد از بالاي دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 28: روزبه چشمي در گوشه زمين تعلل کرد و سپس توپ را به استقلال_تهران_به_استقلال_فریادهای_کرانچار_بر_سر_صدقیان">سپاهان_در_بازی_های_لیگ_برتر_15_آذر_96">جپاروف سپرد. استقلال_تهران_به_سپاهان_در_بازی_های_لیگ_برتر_15_آذر_96">جپاروف که تحت‌ِفشار بود، توپ را به شکل خيلي بدي دور کرد، اما توپ در مقابل دروازه به حسين پاپي رسيد که او بهترين موقعيت سپاهان را در اين ديدار از دست داد.
دقيقه 32: پاس در عمق ساسان انصاري خيلي محکم بود و دروازه‌بان استقلال فرصت تک‌به‌تک شدن را از بازيکنان استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">سپاهان گرفت.
دقيقه 36: ضربه آزاد تماشايي سرور جپاروف از فاصله حدوداً 30 متري در کنج دروازه استقلال_شفر_500_دقیقه_بدون_گل_خورده">سپاهان آرام گرفت و به گل دوم شاگردان وينفرد شفر تبديل شد. بازيکن ازبک استقلال بعد از گلي که به‌ثمر رساند، سه پشتک تماشايي هم زد.
نيمه دوم
دقيقه 46: مهرداد محمدي به‌جاي رضا ميرزايي وارد زمين شد.
دقيقه 47: همانند نيمه اول، استقلالي‌ها در نيمه دوم نيز اولين فرصت جدي خود را به گل تبديل کردند. مهدي قائدي در موقعيت تک‌به‌تک با دروازه‌بان به توپ ضربه زد، اما بازيکن استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">سپاهان با تکل خود جلوي شوت او را گرفت. توپ بلوکه شد و در پشت محوطه جريمه به استقلال_تهران_به_سپاهان_در_بازی_های_لیگ_برتر_15_آذر_96">جپاروف رسيد. ضربه او به کنج استقلال_به_رقبا_آبی_ها_بیست_شدند">دروازه سپاهان رفت، اما کمک داور ابتدا اين گل را مردود اعلام کرد، اما با نظر فغاني گل سوم استقلال پذيرفته شد.
دقيقه 52: پس از چندين رفت و برگشت، ارسال کوتاه سعيد آقايي در آغوش دروازه‌بان استقلال آرام گرفت.
دقيقه 57: رسول نويدکيا جاي حسين پاپي را در ترکيب استقلال_3_گل_زد_عکس">سپاهان گرفت. همچنين مروان حسين به‌جاي سعيد آقايي به ميدان رفت.
دقيقه 61: ضربه تماشايي و از راه دور مهرداد محمدي را حسيني از زير طاق دروازه بيرون کشيد.
دقيقه 63: کرنر ارسال بازيکنان استقلال">سپاهان از سمت چپ با ضربه سر ميلاد سرلک همراه شد، اما ضربه سر او از کنار دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 64: ضربه سر کم جان علي قرباني را مدافعان سپاهان برگشت دادند.
دقيقه 65: ضربه فني داريوش شجاعيان از پشت محوطه جريمه با عکس‌العمل به‌موقع دروازه‌بان سپاهان راهي کرنر شد. پس از آن يک تعويض در ترکيب استقلال انجام شد و خسرو حيدري به‌جاي مهدي قائدي وارد زمين شد.
دقيقه 68: در حالي که توپ داشت به بيرون مي‌رفت، دروازه‌بان استقلال با يک حرکت بي‌جا مي‌خواست توپ را بگيرد که توپ از دستش جدا شد. وي با کمک مدافعانش توپ را دوباره در اختيار گرفت.
دقيقه 75: ضربه آزاد رسول نويدکيا از زاويه بسته از بالاي استقلال۳_۰_سپاهان">دروازه استقلال به بيرون رفت.
دقيقه 77: فرشيد باقري جاي فرشيد اسماعيلي را در ترکيب استقلال گرفت.
دقيقه 87: ضربه از راه دور محمدي از کنار دروازه استقلال به بيرون رفت.
دقيقه 79: جلال‌الدين علي‌محمدي با يک ضربه چکشي دروازه استقلال را تهديد کرد، اما حسيني به‌موقع واکنش نشان داد.
دقيقه 82: يعقوب کريمي به‌جاي علي قرباني به ميدان رفت.
دقيقه 83: ضربه سر علي کريمي با اختلاف زياد از بالاي دروازه استقلال به بيرون رفت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت

به گزارش خبرنگار مهر، لژیونرهای فوتبال ایران در هفته روبه پایان عملکردهای متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند که در میان آنها محمد امین حزباوی و علیرضا جهانبخش موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و شهاب زاهدی همچنان به درخشش در لیگ ژاپن ادامه می‌دهد.

جشن قهرمانی حزباوی در شب اخراج امید ابراهیمی

تیم‌های فوتبال السد و الشمال در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود السد به پایان رسید تا این تیم قهرمان لیگ فوتبال قطر شود.

امید ابراهیمی بازیکن الشمال هم در دقیقه ۳۶ با خطا روی بازیکن حریف با کارت قرمز داور جریمه و از زمین اخراج شد. تیم فوتبال السد به دنبال این پیروزی موفق شد جام قهرمانی لیگ ستارگان قطر را بالای سر ببرد.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. به این ترتیب این مدافع ۲۰ ساله در نخستین تجربه خود به عنوان لژیونر موفق شد به مقام قهرمانی برسد.

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۹ بازی برای تیمش به میدان رفت.

فرار آویسپا از شکست با درخشش زاهدی

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ژاپن تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «جوبیلو ایواتا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۰ و در حالی که آویسپا با ۲ گل عقب بود زاهدی از روی توپی که در محوطه جریمه به او رسیده بود موفق شد اختلاف را به حداقل برساند. این مهاجم سابق پرسپولیس در دقیقه ۷۸ با یک حرکت انفرادی تماشایی موفق شد برای بار دوم دروازه «جوبیلو ایواتا» را باز کند.

زاهدی با این ۲ گل شمار گل‌های خود را در لیگ برتر ژاپن به ۵ رساند تا در بین برترین گلزنان «جی لیگ» در رده سوم قرار بگیرد.

مهدی طارمی و بازگشت به روزهای شیرین

در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم پورتو مهمان کاسا پیا بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که اخیراً به ترکیب اصلی پورتو برگشته هفته گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود در این بازی هم حضور مؤثری داشت. طارمی در این بازی از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و ۸۵ دقیقه بازی کرد و موفق شد پاس گل دوم تیمش را ارسال کند. او در ۲ بازی قبلی هم برای پورتو گل زده بود و دوباره به فرم خوب فصل گذشته برگشته است.

بازی‌های مؤثر طارمی برای پورتو موجب شد مورد تمجید رسانه‌های این تیم هم قرار بگیرد و صفحه رسمی باشگاه پورتو به او لقب «شاهزادی پارسی» دارد.

همچنین سرمربی تیم فوتبال پورتو در کنفرانس خبری به تمجید از این بازیکن پرداخت و او را بازیکنی متعهد و حرفه‌ای توصیف کرد.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

سعید عزت اللهی و گلزنی برای شباب الاهلی

تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و الاتحاد کلبا در هفته بیستم رقابت‌های ادنوک امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پُرگل ۴ بر یک به سود شباب الاهلی به پایان رسید.

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی در این بازی، گل دوم تیم خود را در وقت‌های اضافه نیمه اول به ثمر رساند و تا دقیقه ۶۱ در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت. صفحه «فانتاسی دورینا» در شبکه اجتماعی X که به پوشش بازی‌های لیگ امارات می‌پردازد عزت اللهی را در جمع ۴ بازیکن برتر دیدارهای روز گذشته قرار داد. سایت «sofascore» نیز، به عزت اللهی نمره ۲/‌‬ ۸ از ۱۰ را داد و پس از «یحیی الغسانی» دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

عزت اللهی پس از جام ملت‌های آسیا، راهی شباب الاهلی شد و در دو هفته اخیر توانسته برای تیمش گلزنی کند.

در این دیدار مهدی قایدی هم در تیم الاتحاد کلبا حضور داشت و تنها گل این تیم با پاس گل این لژیونر ایرانی به ثمر رسید.

محمد محبی نامزد بهترین بازیکن سال روسیه شد

محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

علیرضا جهانبخش و قهرمانی در جام حذفی هلند

تیم فوتبال فاینورد برابر نایمخن فینال جام حذفی فوتبال هلند را برگزار کرد که این دیدار با وجود حاشیه‌هایی که از سوی تماشاگران به همراه داشت با پیروزی یک بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

پایکسائو (۵۹) تک گل این دیدار را به ثمر رساند و همچنین علیرضا جهانبخش نیز از دقیقه ۸۷ برای فاینورد بازی کرد تا در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه قهرمانی در جام حذفی جام هلند را جشن بگیرد.

«دیبالا» گل سردار آزمون را پرپر کرد

در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

الهیار صیادمنش و ناکامی در گلزنی

در هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک تیم وسترلو به مصاف «لوون» رفت. الهیار صیادمنش در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۶۷ وارد زمین شد.

کد خبر 6088056

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!