Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:26:00 GMT

برگزاری نشست عصری با نویسنده در حوزه هنری فارس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۵۷۶

برگزاری نشست عصری با نویسنده در حوزه هنری فارس

شیراز- در ادامه اسلامی_واحد_خوی_معرفی_شد">برنامه های هفته فرهنگی هنری اشراق نشست عصری با نویسنده در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم کرونی کارشناس مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ضمن بیان این مطلب گفت: در این نشست  و به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، چهار نفر از نویسندگان خوب شهر قم میهمان نویسندگان شیراز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست کتاب عطر عربی که مجموعه ای از نویسندگان حوزه های علمیه که توسط نویسنده نام آشنای ادبیات امروز مرحوم فیروز زنوزی جلالی گردآوری شده بود مورد بررسی و تحلیل قرتر گرفت و پیرامون آن سخن گفته شد.

کارشناس مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: خوشبختانه اکبر صحرایی نویسنده نام آشنا و مطرح شیرازی که برنده جایزه ادبی جلال آل احمد است نیز در این نشست حضور داشت.

وی افزود: بیژن کیا نویسنده و منتقد توانمند شیرازی نیز به عنوان کارشناس مجری اداره این نشست را برعهده داشت و برخی نویسندگان جوان شیراز از جمله حسین علی ساسانی نیز به ایراد سخن و تحلیل این آثار پرداختند.

تجلیل از شهید اسکندری و مدافعان حرم در همایش ادبی مدافعان آفتاب

همایش بزرگ ادبی «مدافعان آفتاب و وحدت برگزارشد">اسلامی» و تجلیل از خانواده سردار شهید حاج عبدالله اسکندری با حضور هنرمندان خانواده شهدا و جمعی از علاقه مندان شعر آیینی و ارزشی در شهر صدرا برگزار شد.

در این نشست علاوه بر شعرخوانی شاعران برگزیده ملی و استانی حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه شهر صدرا، محمد کرم اللهی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، مهندس ملک زاده شهردار صدرا و سرهنگ یاری از مدافعان حرم در تکریم هفه وحدت و تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حریم و حرم حضرات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سخن گفتند.

در این برنامه که جمع کثیری از خانواده شهدا روحانیون و ائمه جمعه مقامات استانی و مردم ادب دوست شیراز و شهر صدرا در آن حضور داشتند از مقام سردار شهید حاج عبدالله اسکندری سردار عاشورایی مدافع حرم شیراز تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم جمعی از شاعران برگزیده ملی و استانی اشعاری را در به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ولادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و هفته وحدت و همچنین دلسروده هایی برای شهیدان و مدافعان حرم قرائت کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه بین‌المللی هندیران، جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» را به مناسبت انتشار غزل مقام معظم رهبری که یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خوانده بودند، برگزار می‌کند.

در این جلسه نیز به روال نشست گذشته شاعران ایرانی و خارجی به استقبال بیت «تو راست معجزه در کف ز ساحران مهراس / عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز» از مقام معظم رهبری که در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، می‌پردازند.

این جلسه جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۱ به وقت تهران و ۲۳ به وقت دهلی نو به‌صورت زنده در پیام‌رسان بله برگزار می‌شود.

جلسه نخست این نشست ادبی، جمعه ۷ اردیبهشت تشکیل شده بود.

کد خبر 6093962 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • بحران ادبیات داریم