Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال">کرانچار_در_خارج_کردن_اوليويرا_از_ليست">استقلال در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول لیگ برتر موفق شد استقلال_پیش_از_تعطیلات_نیم_فصل_آبی_ها_جان_گرفتند">سپاهان را با درخشش سرور استقلال_کرانچار_در_انديشه_انتقام_از_شهباززاده_را_از_بازی_با_سپاهان_منع_کرد">استقلال">سپاهان_بوسیدن_شال_آبی_توسط_شفر">جپاروف شکست بدهد و برد نوبرانه‌ای به دست بیاورد.

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال شهباززاده_را_از_بازی_با_سپاهان_منع_کرد">استقلال در آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی از تیم اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15924007/استقلال_از_علیپور_سبقت_گرفت_آبی_ها_با_شماره_9_به_9_رسیدند">سپاهان پذیرایی کرد که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به اتمام رسید.

علی قربانی (۴) و سرور جپاروف (۳۶ و ۴۷) برای استقلال گلزنی کردند.

شهباززاده_شهباززاده_از_شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">استقلال_جدا_نمی_شوم">ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">استقلال این بازی را با ترکیب حسین حسینی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، جپاروف، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، فرشید استقلال_برابر_سپاهان_اعلام_شد">اسماعیلی (۷۷ - فرشید باقری) و علی شهباززاده_شهباززاده_اردوی_شهباززاده_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">استقلال_را_ترک_کرد">ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">استقلال_با_سوپر_گل">قربانی (۸۶ - یعقوب کریمی) آغاز کرد. مهمترین تغییر در ۱۱ نفره اصلی استقلال، حضور مهدی قائدی (۶۵ - خسرو حیدری) در ترکیب اصلی بود. همچنین سجاد شهباززاده که در لیست ۱۸ نفره این مسابقه قرار نداشت، قبل از شروع بازی ورزشگاه را ترک کرد.

استقلال در این مسابقه شروع طوفانی داشت و در دقیقه ۴ توانست روی تیزهوشی علی استقلال">جپاروف_تحت_تاثير_اختلاف_نظر_داوران">قربانی و اشتباه دروازه بان استقلال_با_سه_سوپرگل_پایان_خوش_در_نیم_فصل_اول">سپاهان در جای‌گیری به گل اول برسد. استقلال_اوج_گرفت_و_به_تعطیلات_رفت">سپاهان برای جبران نتیجه، بازی هجومی را در دستور کار قرار داد ولی دفاع منسجم استقلال به جز در یک صحنه و روی اشتباه سرور استقلال_سپاهان_بوسیدن_شال_آبی_توسط_شفر">جپاروف، اجازه خطرسازی روی دروازه آبی پوشان را نداد.

هرچند مهدی قائدی با فرارهایش از سمت چپ دفاع استقلال_از_گلزنی_پرسپولیس">سپاهان عملکرد قابل توجهی داشت ولی این سرور استقلال">جپاروف بود که در دقیقه ۳۶ روی یک ضربه کاشته، گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا نیمه اول با این دو گل به اتمام برسد.

استقلال نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کرد و توسط سرور استقلال_اوج_گرفت_و_به_تعطیلات_رفت">جباروف در دقیقه ۴۷ به گل سوم رسید تا خیال آبی پوشان بابت نتیجه این مسابقه تا حد زیادی راحت شود. بعد از این گل، استقلال به حفظ و کنترل بازی روی آورد ولی استقلال">زلاتکو کرانچار سرمربی استقلال_در_نيم_فصل_با_درخشش_ستاره_ازبک">سپاهان دو تعویض دیگر خود را (ورود محرم نویدکیا و مروان حسین به زمین) هم انجام داد تا تیمش با تمام قوا به استقلال_با_سوپر_گل">دروازه استقلال حمله کند.

در شرایطی که استقلال بیشتر دل به ضربات شروع مجدد و شوتهای از راه دور بسته بود، استقلال_قهر_کرد">سپاهان در دقیقه ۶۲ روی شوت محکم مهرداد محمدی می توانست به گل برسد که حسینی دروازه بان استقلال این توپ را مهار کرد. حسینی یکبار دیگر و در دقیقه ۷۹  دروازه استقلال را روی ضربه جلال الدین علیمحمدی نجات داد. با این حال تلاش بازیکنان میهمان برای تغییر نتیجه، ثمری نداشت تا بازی با همان سه گل به نفع شاگردان  وینفرد شفر به اتمام برسد و آبی پوشان برد نوبرانه‌ای با این تعداد گل داشته باشند.

استقلال با این برد ۲۰ امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت. سپاهان هم ۱۵ امتیازی و در رده دوازدهم باقی ماند تا کار کرانچار برای ادامه کار در این تیم اصفهانی سختتر از قبل شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد.

همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!