Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که روزبه چشمی با وجود خطایی که روی او شد فردا می‌تواند دوباره بازی کند.

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت:  بازی سختی داریم، خوشحالم که روزبه چشمی با وجود  خطایی که روی او شد فردا می‌تواند دوباره بازی کند،  جباروف هم دوباره بازگشته است بعد از تمرین امروز تصمیم می‌گیرم چه ترکیبی را مقابل سپاهان قرار بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان را هم خوب می‌شناسم.

 می دانم فردا چه کاری باید انجام دهیم

وی ادامه داد: من سپاهان را می‌شناسم البته تمام تیم‌ها را می‌شناسم، از طریق ویدئو حریفان را آنالیز می‌کنم، می‌دانم که فردا چه کاری باید انجام بدهیم. امیدوارم تیم من برای بازی فردا جابجایی خوبی داشته باشد، مهمترین مسئله هم این است که ما گلزنی کنیم.

از تیمی که در سطح غیرقابل تصور بوده به تیمی تبدیل شدیم که خوب بازی می کند

شفر در مورد اینکه چه زمانی استقلال به تیم مد نظر او تبدیل خواهد شد، اظهار داشت: اگر شما به آن نرسیده‌اید و ندیده‌اید باید بگویم بازی قبل را نگاه کنید. از تیمی که در سطح غیر قابل تصور بازی می‌کرد به تیمی تبدیل شده‌ایم که خوب بازی می‌کند. لیگ قهرمانان آسیا برای ما از ۱۷ شروع می‌شود، آیا استقلال در آسیا بردی داشته است؟! می‌دانم که در گذشته‌ها قهرمان آسیا شده است، من هم برای آخرین بار توضیح می‌دهم، من تیمی را تحویل گرفته‌ام که تاکتیکی نداشت و کار بدنسازی روی آن انجام نشده بود اما اکنون آنقدر خوب هستیم که تیم ۱۱ نفره دفاع می‌کند، هدفم این است که آخر فصل جزء مدعیان قهرمانی باشیم. مهمترین مسئله این است که برای رسیدن به شرایط مورد نظرم یک مهاجم خوب می‌خرم که واقعاً نداشتیم تا بتوانیم با شیوه بازی استقلال امتیاز بگیریم.

 

مترجم شفر هیچکدام از سوالاتی که مبنی بر مشکل گلزنی استقلال و یا فهرست ورودی و خروجی بازیکنان بود را ترجمه نکرد و اظهار داشت: فقط در مورد سوالات مربوط به بازی حرف‌ها را ترجمه می‌کند.

 آرزوی من این است که به گل هم برسیم

سرمربی آلمانی استقلال در مورد تقابل با سپاهان گفت: ما می‌خواهیم کل زمین را در اختیار داشته باشیم و مثل تمام بازی‌هایی که تا امروز انجام دادیم از تمام زمین استفاده کنیم، آرزوی من این است که به گل هم برسیم.

وی در مورد اینکه ترکیب اصلی استقلال با توجه به ناکامی مهاجمان این تیم در گلزنی تغییر خواهد داشت یا نه، گفت: بله برای بازی فردا تغییراتی در تیم خواهد داشت.

شفر در مورد اینکه ممکن است از مهدی قائدی در ترکیب اصلی استفاده کند، گفت: بله امکانش هست.

* برای من مهم نیست مردم چه می‌گویند، من راه خودم را می‌روم

شفر سپس توضیح داد: من همیشه بهترین‌ها در تمرین را در ترکیب اصلی می‌گذارم، مهمترین مسئله این است که بازیکن در زمین جواب بدهد. من به حرف‌های مردم در اینستاگرام یا فضای مجازی توجهی ندارم که بخواهند چیزی به من تحمیل کنند. استقلال باشگاه بزرگی است، تلاش می‌کنیم که این تیم بزرگ را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و در مسیری درست حرکت کنیم. برای این کار باید قدرتمان را زیادتر کنیم و هدفمان این است که استقلال به جایگاه اصلی برگردد و در آسیا حضور داشته باشد. برای من مهم نیست که مردم چه می‌گویند، من راه خودم را می‌روم و از آن هم جواب می‌گیرم.

 در امارات اردو می‌گذاریم تا برای برنامه های آینده با قدرت ظاهر شویم

 سرمربی استقلال در مورد اینکه بعد از بازی چه برنامه‌ای برای تیم در نیم‌فصل دارد، گفت: من همینجا هستم، ۳ روز تعطیلی داریم و با باشگاه صحبت کرده‌ام تا اردویی در امارات با قیمت مناسب داشته باشیم، در امارات اردو می‌گذاریم و من یکسری قرارها در آنجا دارم، می‌خواهم که به امارات برویم تا در اردوی امارات برای دور برگشت و فصل جدید و لیگ قهرمانان آسیا با قدرت ظاهر شویم. تمام تلاش ما این است که تیم را جمع کنیم و بهترین عملکرد را به طور جمعی داشته باشیم.

مترجم وینفرد شفر در پایان حاضر نشد که این سئوال را برای سرمربی استقلال ترجمه کند که مهاجمی که می‌خواهند بخرند ایرانی است یا خارجی!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فردا-۱۲ اردیبهشت- از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

این بازی برای هر ۲ تیم ۶ امتیازی محسوب می‌شود. استقلال تهران با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و برای نزدیک شدن به عنوان قهرمانی به ۳ امتیاز کامل این دیدار نیاز مبرم دارد. تراکتور هم که موفق شد ذوب‌آهن اصفهان را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مغلوب کند و امید هواداران پرشور تبریزی را برای کسب یک جام در پایان فصل زنده نگه دارد، از امید اندکی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر برخوردار است. تراکتوری‌ها امیدوارند تا بتوانند سهمیه آسیا را در انتهای فصل کسب کند و برتری در این دیدار می‌تواند به روحیه آنها در ادامه فصل کمک کند.

بازیکنان استقلال نسبت به تراکتور استراحت بیشتری داشتند و قطعا این نکته می‌تواند به آنها در این دیدار حساس کمک کند. استقلال در هفته بیست‌وچهارم موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ شمس‌آذر را در ورزشگاه آزادی مغلوب کند. آنها در دیدار رفت برابر تراکتور نیز موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست پیدا کند. در آن دیدار ایمان سلیمی و گوستاوو بلانکو موفق شدند گل‌های آبی‌پوشان پایتخت را به ثمر برسانند.

استقلال یک رکورد خوب هم دارد و موفق شده است تا در ۳ دیدار متوالی تی‌تی‌ها را مغلوب کند؛ اما هر سه دیدار اخیر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. آبی‌پوشان در آخرین حضورشان در تبریز با نتیجه ۲ بر صفر نتیجه را به تی‌تی‌ها واگذار کردند!

تراکتور و استقلال در تاریخ لیگ برتر ۳۱ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم استقلال ۱۳ و سهم تراکتور ۱۰ برد بوده و هشت دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. در ۱۰ تقابل اخیر استقلال و تراکتور یک نکته جالب وجود دارد و آن هم این است که آبی‌ها و پرشور‌ها هرکدام ۳سه بار موفق به پیروزی شده‌اند.

در ترکیب تیم‌ها بازیکنانی دیده می‌شوند که سابقه پوشیدن لباس رقیب را در کارنامه دارند. امیرحسین حسین زاده، محمد نادری، امیر ارسلان مطهری، عارف آقاسی، سیدمحمد حسینی و حسین پورحمیدی بازیکنانی هستند که در بازی فردا با لباس تراکتور به میدان می‌روند و سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارند.

در سوی مقابل، ایمان سلیمی، پیمان بابایی، مهدی مهدی‌پور و میلاد فخرالدینی بازیکنان استقلال محسوب می‌شوند که سابقه پوشیدن لباس تراکتور را در کارنامه خود دارند.

جواد نکونام، سرمربی کنونی استقلال مقابل تراکتور برتری‌های زیادی به‌دست آورده، اما تنها یک‌بار مقابل حمید مطهری قرار گرفته که آن دیدار هم با برتری مربی کنونی تراکتور به پایان رسیده است و حالا نکونام در بازی فردا، به‌دنبال کسب اولین برتری مقابل مطهری خواهد بود.

نکونام برای این بازی چند بازیکن خود را در اختیار ندارد. سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال محروم است و رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان هم به دلیل آسیب‌دیدگی به این دیدار نمی‌رسند. مهدی‌پور هم فصل را از دست داده است و به نظر می‌رسد که آبی‌پوشان کار سختی در تبریز خواهند داشت.

باتوجه به غایبان استقلال، به نظر می‌رسد که نکونام تیمش را با آرایش ۲-۳-۵ راهی میدان کند. در غیاب کاپیتان حسینی، محمدرضا خالدآبادی جوان که فصل گذشته عملکرد درخشانی در تیم هوادار داشت و مورد توجه باشگاه پرسپولیس هم بود، اولین بازی رسمی خود را در این دیدار حساس انجام خواهد داد

روزبه چشمی، حسین مرادمند و ایمان سلیمی ۳ مدافع مرکزی استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. زبیر نیک نفس، آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آنها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو ۱۱ بازیکن منتخب نکونام برای یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته را تکمیل خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

منبع: ایرنا

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟