Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان در شبی کابوس وار با ۳ گل در استقلال_جدا_نمی_شوم">ورزشگاه آزادی تحقیر شد تا به استقلال">بدترین شکل ممکن نیم فصل را به پایان برساند.

خبرگزاری ایمنا-

هفته استقلال_برابر_سپاهان_عکس">پانزدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و استقلال_مشخص_شد">سپاهان

ورزشگاه: آزادی

تماشاگر: ۱۰ هزار نفر

گل‌ها: علی استقلال_با_سوپر_گل">قربانی (دقیقه ۵) و سرور مدافعان_مورد_علاقه_کی_روش_در_آزادی_آفتابی_شدند">استقلال_اوج_گرفت_و_به_تعطیلات_رفت">جباروف (دقایق ۳۶ و ۴۷) برای استقلال

اخطار: سعید آقایی (دقیقه ۸) و علی کریمی (دقیقه ۲۲) از سپاهان

استقلال: حسین حسینی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، چپاروف، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی (۶۵- خسرو حیدری)، فرشید اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922362/ترکيب_استقلال_برابر_سپاهان_اعلام_شد">اسماعیلی و علی قربانی (۸۶- یعقوب کریمی)

سرمربی: وینفرد شفر

مدافعان_مورد_علاقه_کی_روش_در_آزادی_آفتابی_شدند">سپاهان: مهدی صدقیان، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، مهدی رحیمی، سعید آقایی، علی کریمی، میلاد سرلک، جلال علیمحمدی، حسین پاپی، رضا میرزایی (۴۶- مهرداد محمدی) و ساسان انصاری

سرمربی: زلاتکو کرانچار

داور: علیرضا فغانی، بابک داوری، میریعقوب حجتی و محمد ملکی

شرح بازی:

پر امتیازترین و پرافتخارترین تیم لیگ در حالی به مصاف هم می‌رفتند که یکی از ضعیف‌ترین فصول خود را سپری می‌کردند و به دنبال پیروزی و پایان خوش نیم فصل بد خود بودند. بازی اما با اشتباه عجیب صدقیان در خروج از دروازه و ضربه هوشمندانه استقلال_برابر_سپاهان_اعلام_شد">قربانی به نفع استقلال شروع شد و در ادامه نیز ضربه ایستگاهی سرور استقلال_اوج_گرفت_و_به_تعطیلات_رفت">جباروف باز هم روی اشتباه صدقیان در جایگری تبدیل به گل دوم شد تا نیمه نخست خیلی راحت به نفع استقلال به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم استقلال روی یک نیم موقعیت به گل سوم هم رسید تا به نظر برسد شبی کابوس وار در انتظار سپاهان باشد. در ادامه تعویض‌های هجومی استقلال_اعلام_شد_قائدی_از_ابتدا_به_میدان_می_رود">سپاهان و البته افت بدنی استقلال باعث شد توپ و میدان بیشتر دست سپاهان باشد اما چه ثمر که با گل همراه نبود و شکستی تلخ برای سپاهان رقم بخورد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (۵- استقلال)- پاس استقلالی‌ها پشت مدافعان استقلال_3_روز_تعطیل_شد">سپاهان به علی استقلال_با_سوپر_گل">قربانی رسید و او وقتی دید دروازه بان جوان استقلال_تعویض_کاپیتانی_در_آبی_ها">سپاهان کمی از خط دروازه فاصله دارد با شوتی سر ضرب دروازه سپاهان را باز کرد.

۰-۲ (۳۷- استقلال)- ضربه ایستگاهی سرور استقلال_اوج_گرفت_و_به_تعطیلات_رفت">جباروف از پشت محوطه جریمه سپاهان با اشتباه دروازه بان در جایگیری تبدیل به گل شد.

۰-۳ (۴۷- استقلال)- روی ریباند یک ضربه سرور جباروف گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۲- اشتباه جباروف در دفع توپ توپ را مقابل پای پاپی در پشت محوطه جریمه استقلال قرار داد اما کاپیتان سپاهان قدر این موقعیت را ندانست.

دقیقه ۶۲- چرخش و ضربه ناگهانی مهرداد محمدی از گوشه محوطه جریمه استقلال_عکس">استقلال با عکس العمل زیبای حسینی دور شد و توپ برگشتی هم با ضربه مروان ه

دقیقه ۷۹- در یک رفت و برگشت توپ در موقعیتی مناسب در محوطه جریمه به علیمحمدی رسید اما ضربه او درست به جایی زده شد که حسینی حضور داشت.

دقیقه ۹۰+۴- ضربه ایستگاهی علی کریمی را حسین حسینی از کنج استقلال_جدا_نمی_شوم">بازیکنان_پرسپولیس_از_بیرانوند">دروازه در آورد تا کلین شیت خود را حفظ کرده باشد.

اتفاق ویژه:

استقلال در حالی در این بازی به پیروزی ۳ گله رسید که در مجموع تنها ۴ شوت به استقلال_پیش_از_تعطیلات_نیم_فصل_آبی_ها_جان_گرفتند">دروازه داشت و این مهر تاییدی است بر استقلال_فریادهای_کرانچار_بر_سر_صدقیان">عملکرد افتضاح مهدی صدقیان، دروازه بان سپاهان.

بهترین بازیکن:

سرور جباروف بدون شک بهترین بازیکن استقلال در این دیدار بود که دو گل هم به ثمر رساند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش‌های عالی بایر لورکوزن با ژابی آلونسو ادامه دارد. در دیدار امشب از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، آنها مهمان رم بودند و توانستند با ارائه یک عملکرد تماشایی دیگر با نتیجه ۲-۰ پیروز شوند.

بازی را رم بهتر شروع کرد اما در خلق موقعیت جدی و گلزنی ناکام بود. در دقیقه ۱۲ ضربه کم‌جان دیبالا از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

ویدئو: 331723

در دقیقه ۱۹ سانتر عالی پاردس با ضربه سر لوکاکو به تیر افقی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بود که لورکوزن بازی را در دست گرفت و توانست به گل اول برسد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه ریک کارسدروپ به گریمالدو رسید و ویرتز را در مقابل دروازه به توپ رساند تا اون با یک بغل پای زیبا بازی را ۱-۰ کند.

در دقیقه ۳۵ شوت از راه دور خطرناک پلگرینی با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد ویرتز هم شوتی از راه دور را روانه دروازه اسویلار کرد اما توپ راهی به چارچوب نداشت تا نیمه اول ۱-۰ پایان یابد.

نیمه دوم به شکلی پایاپای آغاز شد اما هیچکدام از دو تیم نمی‌توانستند موقعیتی جدی خلق کنند. رم برای زدن گل مساوی جلو کشیده بود اما با دفاع خوب حریف خلق موقعیت غیرممکن بود. در سمت دیگر لورکوزن هم برای زدن گل دوم عجله نداشت و با حوصله مالکیت را در اختیار داشت.

در دقیقه ۶۰ شوت از راه دور کریستانته با فاصله نسبتاً کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۳ شوت محکم آندریش از پشت محوطه به کنج دروازه رم رفت تا بازی ۲-۰ شود.

در حدود ۱۵ دقیقه باقیمانده تا پایان بازی رم به صورت کامل جلو کشید تا حداقل فاصله را کمتر کند اما لورکوزن به خوبی از برتری‌اش دفاع کرد و بازی با نتیجه ۲-۰ به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند