Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:50:24 GMT

گزارش زنده؛ سایپا 1 - پیکان 0

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۸۰۳۸

گزارش زنده؛ سایپا 1 - پیکان 0

تیم فوتبال سایپا پس از شش سال به دنبال شکست پیکان و رقم زدن پایان خوش در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ هفدهم است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا در شرایطی به آخرین رقابت نیم فصل اول رقابت ها رسیده که شروع بسیار خوبی در این مسابقات داشت ولی رفته رفته تیم علی دایی افت کرد تا از رده های بالایی جدول جدا شود و در حال حاضر رتبه ششم جدول رده بندی را در اختیار گرفته است؛ سایپا با توجه به شکست عجیب 3 بر 1 در دیدار هفته گذشته قطعا به نتیجه ای غیر ازپیروزی نمی اندیشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر شاگردان مجید جلالی پس از 7 پیروزی پیاپی طی سه هفته اخیر تنها 2 امتیاز کسب کرده اند ولی کسب تساوی برابر استقلال آنها را با روحیه بیشتری به مصاف با استقلال رسانده است. پیکان که از 14 مسابقه 25 امتیاز کسب کرده، در صورت کسب پیروزی برابر سایپا به صورت خوش بینانه می تواند نیم فصل را در رتبه دوم خاتمه دهد.


با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش سه باشید.
سایپـا تهران- پیکان تهران / ساعت 15:00- ورزشگاه پاس قوامین
سیدمهدی سیدعلی – رحیم شاهین – علی اکبر عظیم پور – علی اصغر مومنی – ناظر: خداداد افشاریان

 

ترکیب سایپا

حامد فلاح زاده، رضا علیاری، روزبه شاه علی دوست، آرش رضاوند، مهدی ترابی، رضا اسدی، رضا جعفری، حامد شیری،امید خالدی، حسین کامیاب(45 علی قلی زاده) ، محمد سلیمانی

سرمربی: علی دایی

 

ترکیب پیکان

پیام نیازمند، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، مهدی شیری، ابوالفضل رزاقپور، امیرحسین کریمی(44 محمد خدابنده لو)، صادق بارانی، بختیار رحمانی، فراز امامعلی، آرفنگ دافه و کنت ایکه چوکو(69 امیر روستایی)

سرمربی: مجید جلالی

 

شرح نیمه اول:


 بازی دو تیم در نیمه اول را می توان به سه قمست تبدیل کرد. در 20 دقیقه ابتدایی شاگردان علی دایی صاحب توپ و میدان بودند ولی نتوانستند از موقعیت های خوبی ایجاد کنند و چند سوت به دروازه داشتند. از دقیقه 20 تا 35 بازی به تعادل کشیده شد و پیکان تا حدودی از لاک دفاعی خود بیرون آمد ولی در دقایق باقی مانده باز هم این تیم سایپا بود که نمایش بهتری داشت ولی نتوانست موقعیت سازی خوبی داشته باشد تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 18: شوت حسین کامیاب از پشت محوطه جریمه راهی اوت شد.
دقیقه 24: شوت سنگین حامد شیری از پشت محوطه جریمه راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 29: داخل محوطه جریمه توپ به محمد سلیمانی مهاجم جوان تیم سایپا رسید و این بازیکن پس از چرخشی که داشت به توپ ضربه زد که واکنش نیازمند این موقعیت را دفع کرد.

دقیقه ۳۲ : فرار بوباکارداف از راست که بعد از دریبل دو بازیکن ضربه ای زمینی زد را گلر سایپا به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۱ : در شلوغی محوطه جریمه توپ زیر پای کنت افتاد و ضربه این بازیکن از کنار دروازه سایپا به اوت رفت

 

حواشی:

 

* حدود 100 تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* آمبولانس ها با تاخیر چند دقیقه ای در ورزشگاه پاس قوامین مستقر شدند.

* دیدار دو تیم علیرغم اینکه 20 دقیقه را پشت سر گذاشته، بدون هیچ صحنه ی خطرناکی دنبال می شود و سایپا کم و بیش تیم برتر میدان است.

* احسان قائم مقامی به همراه برادران دایی و ایوب کلانتری از جایگاه ویژه این دیدار را دنبال می کنند.

* درویش مدیرعامل سایپا هم در جایگاه ویژه حضور دارد.
امیرحسین کریمی بازیکن تیم پیکان پس از مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و خدابنده لو جایگزین او شد.

پیکان سایپا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل با اشاره به اینکه شناسایی بسیاری از اجساد کشف شده از گورهای جمعی در بیمارستان ناصر غزه به دلیل تجزیه و تکه تکه شدن و ... ممکن نیست تاکیدکرد شواهد حاکی از زنده به گور شدن دست کم ۲۰ نفر در این بیمارستان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که بعد از افشای جنایت فجیع نظامیان صهیونیست در حفر گورهای جمعی در بیمارستان‌های نوار غزه از جمله مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس و نیز مجتمع پزشکی شفاء در شهر غزه، عملیات‌ها برای یافتن اجساد صدها شهیدی که در این گورها پنهان شده بودند طی یک هفته گذشته به شکل مداوم ادامه داشت، اداره دفاع مدنی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که عملیات جستجو و پیدا کردن اجساد شهدا از گورهای جمعی در مجتمع پزشکی ناصر به پایان رسیده است و بعد از یک هفته تلاش‌های مستمر در سایه محدودیت‌ها و کمبود شدید امکانات این عملیات به پایان رسید.

«محمد المغیر» مدیر اداره تدارکات و تجهیزات دفاع مدنی غزه در این زمینه گفت که در مرحله بعدی عملیات جستجوی شهدا از زیر آوار آغاز خواهد شد.

وی در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت که تیم‌های امدادی برای پیدا کردن اجساد شهدا با مشکلات بسیار زیادی مواجهند و امکانات کافی را نداریم و امدادگران با وسایل دستی اقدام به پیدا کردن اجساد شهدا می کنند، در حالی که برای یافتن این اجساد نیاز به تجهیزات سنگین و تخصصی داریم.

از طرف دیگر دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که از مجموع 392 جسد کشف شده در مجتمع پزشکی ناصر تنها 165 جسد شناسایی شده است.

این نهاد سازمان ملل تاکید کرد که 227 جسد بنا به دلایلی از جمله تغییر آثار بدن آنها، تکه تکه شدن اجساد و یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند. همچنین برخی از اجساد تکه تکه شده در کیسه‌های پلاستیکی در عمق 3 متری قرار داشتند که همین مسئله شناسایی آنها را تقریبا غیرممکن می‌کند.

در گزارش دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد آمده است که باید تحقیقات مستقلی درباره گورهای جمعی و اجساد پنهان شده در آن صورت بگیرد و پزشکی قانونی باید به دقت این مسئله را مورد بررسی قرار دهد، به ویژه اینکه شواهد نشان می‌دهد حدود 20 جسد که در این گورهای دسته جمعی کشف شده‌اند زنده به گور شده بودند.

کشف 140 گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌هادرخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزهافشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه

این نهاد وابسته به سازمان ملل تصریح کرد که تاکنون 3 گور دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر کشف شده که یکی از آنها جلوی در سردخانه و دیگری در پشت سردخانه و سومی در نزدیک ساختمان بخش دیالیز این بیمارستان قرار داشت.

با گذشت چند روز از کشف گورهای دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه در پی عقب نشینی نظامیان صهیونیست و در حالی که همچنان تلاش‌ها برای کشف سایر اجساد باقی مانده در این گورها ادامه دارد، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه امروز اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اجساد شهدای فلسطینی را در بیمارستان ناصر قبل از دفن آنها در گور دسته‌جمعی تکه تکه کرده و در کیسه‌های پلاستیکی ریخته بودند تا تجزیه آنها سریعتر انجام شود و پیدا کردن آنها ممکن نباشد.

از طرف دیگر اداره دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که با بررسی اجساد موارد زیادی از آثار شکنجه روی آنها دیده شد و شواهد نشان می‌دهد که این شهدای فلسطینی توسط ارتش رژیم اشغالگر به شکل وحشیانه‌ای اعدام میدانی شده‌اند.همچنین متوجه شدیم نیروهای اشغالگر اعضای بدن این شهدا را قبل از دفن آنها در گورهای دسته‌جمعی سرقت کرده‌اند. همچنین موارد زیادی از اعدام میدانی بیماران و تیم‌های پزشکی در مجتمع پزشکی ناصر توسط ارتش اشغالگر وجود دارد.

دفاع مدنی غزه اعلام کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد اشغالگران دست کم 20 نفر را در مجتمع پزشکی ناصر زنده به گور کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است