Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی گفت: برنامه حکومت روی خودکفایی در بخش تولید انژری است و در این زمینه کارهای لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس اجرایی امروز در نشستی در کابل اظهار داشت: برنامه حکومت قبلی بیشتر روی برق وارداتی بود اما با روی کار آمدن حکومت وحدت ملی این برنامه تغییر کرد و ما تلاش داریم تا در بخش تولید انرژی به خودکفایی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که در حال حاضر، بیشتر برق مورد نیاز افغانستان از کشورهای تاجیکستان و ازبکستان وارد می‌شود.

عبدالله ضمن قدردانی از نهادهای بین‌المللی در زمینه تأمین مالی پروژه‌های افغانستان، افزود که قرارداد بند مچلغوی پکتیا نیز به زودی امضا و کار آن آغاز خواهد شد.

رئیس اجرایی همچنین گفت که مطالعات ساخت بند دهله قندهار صورت گرفته و این بند ۳۲۰ میلیون دالر هزینه بر می‌دارد. به گفته او، مطالعات بلند بردن ارتفاع و بخش های تخنیکی این بند انجام شده است.

رئیس اجرایی همچنین از بازسازی بند پلخمری خبر داد و گفت، افغانستان در بخش تولید انرژی ظرفیت خوب دارد و حکومت وحدت ملی در این زمینه کارهای لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن