Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:45:53 GMT

راموس: با ماسک صورت راحت نیستم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۸۴۲۰

راموس: با ماسک صورت راحت نیستم

سرخیو راموس با وجود مصدومیت از ناحیه بینی امشب برابر دورتموند ترجیح داد از ماسک محافظ استفاده نکند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب با نتیجه 3-2 بر دورتموند غلبه کرد تا برای بازی با سویا روحیه مناسبی کسب کند. بازی امشب تشریفاتی بود ولی رئالی ها آن را کاملا جدی گرفته بودند.

 

سرخیو راموس که مقابل اتلتیکو از ناحیه بینی دچار شکستگی شده و بازی قبلی مقابل بیلبائو را با ماسک محافظ بازی کرده بود، امروز ریسک کرد و بدون ماسک به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همین رابطه گفت
:« واقعیت این است که چندان با ماسک راحت نیستم و هرچند کار من ریسکی بود؛ ولی ترجیح دادم امشب از آن استفاده نکنم.»

 

 

 

 

روند بازی:« بازی پرتنش و سختی بود. خیلی خوب وارد بازی شدیم و به دو گل هم رسدیم و سپس افت کردیم. دورتموند از همین افت استفاده کرد و به دو گل هم رسید. در مقطع پایانی بازی برای زدن گل برتری اصرار به خرج دادیم و خوشبختانه به آن رسیدیم. این برد پایان خوبی برای مرحله گروهی بود و از لحاظ روحی به ما کمک زیادی خواهد کرد.»

 

قرعه یک هشتم:« برای قهرمانی باید مقابل بهترین ها به میدان بروید و پیروز شوید. مهم نیست چه تیمی به ما می خورد و برای هر احتمالی خودمان را آماده کرده ایم.»

 

مصدومیت واران:« اتفاق تلخ بازی همین مصدومیت بود. متاسفانه باز هم یک مصدوم دادیم و این خبر خوبی نیست.»

 

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئالی‌ها از حالا خودشان را قهرمان سی‌ال می‌دانند‌ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فقط یک قدم تا کسب پانزدهمین چمپیونزلیگ تاریخش فاصله دارد. پرافتخارترین باشگاه این مسابقات امشب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی با کامبکی دیگر در لحظات پایانی بایرن مونیخ را ۲-۱ شکست داد و به فینال صعود کرد.

آنها در مرحله فینال که در تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود باید به مصاف دیگر تیم بزرگ آلمان یعنی دورتموند بروند.

رئالی‌ها که در سال‌های اخیر نمایش‌های خاطره‌انگیز و جذابی را در لیگ قهرمانان داشته‌اند اکنون امیدوار هستند که با پیروزی در ومبلی برای بار پانزدهم جام این رقابت‌ها را بالای سر ببرند.

بازیکنان رئال امید و انگیزه زیادی برای این جام دارند. پس از پایان بازی امشب آنها از پیراهن‌هایی ویژه رونمایی کردند که نشان می‌دهد پیش از بازی امشب هم با روحیه‌ای عالی وارد زمین شده‌اند.

بر این پیراهن‌ها که با شماره ۱۵ هستند، نوشته شده است «بریم برای پانزدهمی.» آنها این لباس‌ها را در سراسر ورزشگاه چرخاندند و حتی جود بلینگام یکی از آنها را پوشید تا از همین امشب برای دورتموند خط‌و‌نشان کشیده باشند.

دیگر خبرها

  • تونی کروس: 90 دقیقه بهترین تیم زمین بودیم؛ در فینال شانس بیشتری نسبت به دورتموند داریم
  • جود بلینگام: از کودکی رویای این شب‌ها را می‌دیدم
  • رئالی‌ها از حالا خودشان را قهرمان سی‌ال می‌دانند‌ (عکس)
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • تکرار گل خاطره‌انگیز هوملز مقابل فرانسوی‌ها (عکس)
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد