Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@18:12:53 GMT

تظاهرات شبانه ترک‎هامقابل کنسولگری‌آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۹۲۲۰

تظاهرات شبانه ترک‎هامقابل کنسولگری‌آمریکا

رویداد۲۴-در پی سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا که قدس را پایتخت اسرائیل نامید، مسلمانان سراسر ترکیه با تجمع مقابل سفارتخانه و کنسولگری های امریکا در این کشور اعتراض خود را اعلام داشتند.صدها نفر در اعتراض به اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل مقابل کنسولگری آمریکا در استانبول جمع شدند.

 

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اندکی پس از سخنرانی ترامپ اظهار کرد: طرح آمریکا برای شناسایی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل در برابر وجدان بشری، حقوق و تاریخ، بی اعتبار و فاقد ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از وی  مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه نیز گفته بود: شناسایی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل از سوی دولت آمریکا را محکوم می کنیم.

 

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟