Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:45:28 GMT

تلاش های صنعت نفت در مهار آتش رگ سفید ستودنی است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۹۹۰۰

تلاش های صنعت نفت در مهار آتش رگ سفید ستودنی است

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز پنجشنبه در جمع مهارگران چاه 147 رگ سفید، تلاش متخصصان صنعت نفت را در مهار آتش این چاه، ستودنی دانست و افزود: احساس مسئولیت شما کارکنان موجب شده در مقابله با این آتش سهمگین و سرکش تمام تلاش خود را بکار گیرید.
وی بیان کرد: همدلی و همبستگی بین کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران و حضور مستمر مدیران عامل و ارشد این شرکت‌ها موجب شده تا عملیات مهار فوران چاه بر اساس برنامه ریزی مدون دنبال و زمینه مهار و ایمن سازی آن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملک حسینی تصریح کرد: کارکنان خستگی ناپذیر صنعت نفت جنوب در این مدت اقدامات قابل توجهی برای مهار آتش انجام داده‌اند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و به ویر احمد کار و تلاش جمعی در این عرصه را همانند جبهه توصیف کرد و افزود: همیشه موفقیت‌ها در متن سختی‌ها به وجود می‌آید.
روز یکشنبه هفتم آبان ماه دکل شماره 95 منطقه رگ سفید در اثر فوران گاز چاه 147 دچار آتش سوزی شد و 2 تن از کارگران در این حادثه جان خود را از دست دادند.
این آتش سوزی و فوران چاه همچنان در چاه شماره 95 رگ سفید ادامه دارد و کارشناسان و مسئولان برای مهار و کنترل این حادثه در محل حضور دارند.
میدان نفتی رگ‌سفید از میدان‌های نفتی جنوب غربی ایران است که در نزدیکی بندر هندیجان، در استان خوزستان قرار دارد.
محل وقوع حادثه در مرز استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان بوده است.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
2082/6110

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی نود و نهمین سالروز تأسیس این بانک را به خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بانک سپه آغاز فصلی نو در سپهر اقتصادی کشور و نوید‌بخش خودباوری و اتکاء به سرمایه‌های مادی و معنوی فرزندان این مرز و بوم است. نخستین و بزرگترین بانک کشور با گذر از نزدیک یک قرن تلاش و خدمت صادقانه، در نودونهمین سالروز تاسیس خود همچون درختی تناور ریشه در اعتماد عموم مردم و مشتریان گرانقدر خود دارد و نام، آوازه، قدمت، اعتبار، موفقیت‌ها و دستاوردهای آن بر بلندای نظام پولی و مالی کشور می درخشد.
بی‌تردید دوام و قوام بانک سپه بر همت بلند و اراده راسخ مدیران و کارکنان خدوم این بانک استوار شده و طی نود و نه سال فعالیت، به پشتوانه سرمایه بزرگ انسانی خود، با عبور از حوادث گوناگون و امواج پرتلاطمی همچون جنگ، تحریم، تنگناهای اقتصادی و سنگ‌اندازی‌های بدخواهان این ملک و مملکت، توانسته است سربلند و پرقدرت به مسیر خود ادامه دهد و بر قله‌های رفیع پیشرفت و افتخار بایستد.
خدمت به مردم، کسب دستاوردهای مختلف در شبکه بانکی کشور و تلاش برای شکوفایی اقتصادی و خودکفایی میهن عزیزمان، مدال افتخار و مایه مباهات بانک بزرگ و با اصالت سپه است؛ بانکی که امروز با نقش‌آفرینی در اقتصاد ایران اسلامی، پشتیبانی از اَبرپروژه‌های کلان ملی و حمایت از اقشار مختلف مردم، سرمایه‌ای بی‌بدیل برای کشور محسوب می‌شود.
اینک در نود و نهمین سالروز تاسیس بانک سپه، یاد، نام و اقدامات ارزشمند پیشکسوتان بانک به ویژه شهدای والامقام آن را گرامی می داریم و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، هم پیمان می‌شویم که همه توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیریم و از هیچ اقدامی در مسیر رشد، شکوفایی اقتصادی، خدمت به عموم هموطنان و عزت و سربلندی کشور دریغ نورزیم.
اینجانب فرارسیدن چهاردهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی را به همه مدیران، کارکنان پرتلاش و مشتریان عزیز تبریک و شاد‌باش عرض می‌کنم و با تقدیر از تلاش‌های ارزنده شما گرامیان، سربلندی، توفیقات روزافزون و بهروزی بانک بزرگ سپه و کارکنان خدوم آن را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

                                                                                                                                            آیت اله ابراهیمی
                                                                                                                                          مدیرعامل بانک سپه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران