Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر چیت‌ساز با بیان اینکه در لوازم‌التحریر تغییراتی در قیمت وجود نداشته است، اظهار کرد: قیمت کاغذ افزایش زیادی داشته که این افزایش قیمت جهانی بوده و ارتباطی با شهر یا کشور ما ندارد و تغییرات قیمت دلار نیز بر آن تأثیر گذاشته است.

وی افزود: افزایش قیمت کاغذ بین 20 تا 25 درصد بوده است که به کاغذ خام یا غیر خام بستگی داشته و این افزایش قیمت قطعاً در لوازم‌تحریر تأثیرگذار خواهد بود؛ تأثیر تغییرات قیمت کاغذ بر روی قیمت لوازم‌التحریر به تدریج خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریر اصفهان در رابطه با فرهنگ‌سازی خرید لوازم‌التحریر تولید داخل گفت: بارها گفته‌ایم برای این کار باید فرهنگ‌سازی شود؛ عادت کرده‌ایم در ابتدا کاری را انجام می‌دهیم و سپس در مورد آن کار تحقیق و فرهنگ‌سازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید فرهنگ‌سازی کنند و مردم را آگاه کنند که جنس ایرانی خوب و باکیفیت خریداری کنند؛ پس از رسانه‌ها نیز مدارس و اولیا هستند که باید در راستای این فرهنگ‌سازی تلاش کنند تا معلم‌ها به جای اینکه برند خارجی به بچه‌ها معرفی کنند حتماً آن‌ها را به خرید لوازم‌التحریر ایرانی ترغیب کنند.

چیت‌ساز در پایان عنوان داشت: وقتی یه کلمه «خارجی» پشت اسم یک کالایی قرار می‌گیرد مردم فکر می‌کنند حتماً جنس خوبی است اما خودمان خوب می‌دانیم بسیاری از مخترعان و دانشمندان بزرگ دنیا ایرانی بوده‌اند و کالاهای ایرانی باکیفیت نیز باید توسط مشتریان حمایت شود.

 

انتهای پیام/م

 

لوازم‌التحریر ایرانی در انتظار فرهنگ‌سازی رسانه‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۱۵ سنت رسید. قیمت‌ها تقریباً ۱۰۰ دلار آمریکا نسبت به بالاترین رکورد تاریخ ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل کاهش یافته است که ناشی از آشفتگی ژئوپلیتیکی است. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت شمش در هفته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه اول با کمترین سرعت خود در نزدیک به دو سال اخیر رشد کرد اما افزایش تورم انتظارات فدرال رزرو را برای کاهش نرخ بهره قبل از سپتامبر تقویت کرد. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. نرخ‌های بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه مارس ۴۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. جی پی مورگان اظهار کرد که هدف اوج طلا ۲۶۰۰ دلار آمریکاست. شرکت نیومونت از برآوردهای وال‌استریت برای سود سه ماهه اول پیشی گرفت زیرا بزرگترین معدن طلای جهان از تولید قوی، قیمت‌های بالاتر و هزینه های عملیاتی پایین‌تر بهره‌مند شد.

طبق گزارش رویترز، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش‌بینی کند که تورم در سال‌های آینده نزدیک به هدف دو درصدی خود باقی خواهد ماند و آمادگی خود را برای افزایش نرخ‌ها از نزدیک به صفر نشان می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۰ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۱۹ دلار و ۹۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۸۴ دلار و ۷۳ سنت رسید.

دیگر خبرها

  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا