Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد خامسان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: یک تیم 15 نفره ساماندهی حمایت روانی در بلایا به همراه پنج نفر از عوامل جمعیت هلال احمر و یک دستگاه کامیونت حامل تجهیزات لازم گروه به مناطق زلزله زده کرمانشاه وارد شدند.
وی افزود: این تیم از 11 آذرماه اعزام شده و تا 16 آذرماه در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب کرمانشاه به زلزله‌زدگان خدمات ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی بیان کرد: هدف از اعزام این گروه، ساماندهی مجدد جامعه آسیب‌دیده، جلوگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی بلایا و تقویت مهارت اجتماعی بازماندگان است.
خامسان گزارشی از فعالیت‌های تیم سحر (حمایت روانی پس از بلایا) جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در مناطق آسیب دیده زلزله استان کرمانشاه ارائه داد و افزود: این تیم از صبح شروع به بسته‌بندی و سامان‌دهی اقلام موجود در قالب بسته‌های فرهنگی، بهداشتی، تحصیلی و بسته‌های مربوط به اهدای جوایز به کودکان کرد.
وی با بیان اینکه سپس این تیم به سمت روستاهای جنوب غربی ثلاث باباجانی اعزام شد، تصریح کرد: ایجاد فضای دوستدار کودک، انجام بازی‌های روانشناختی و تقویت روحیه همدلی و همکاری و آموزش نکات ایمنی در زلزله از طریق عروسک ‌گردانی برای کودکان از اقدامات این تیم بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی بیان کرد: انجام‌ مشاوره فردی با آسیب‌دیدگان با رویکرد C.B.T (شناختی-رفتاری) فشرده، انجام مشاوره تحصیلی با دانش‌آموزان و توزیع کتاب داستان و بسته‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان از دیگر فعالیت‌های این تیم بوده است.
خامسان یادآور شد: همچنین توزیع لوازم‌التحریر و اسباب بازی به تعداد ۱۰۰ عدد و توزیع بسته ‌های مواد غذایی و بهداشتی به تعداد ۴۵ عدد نیز از دیگر فعالیت‌های این گروه بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان