Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:35:51 GMT

فوت 2 نفر دراثر گاز گرفتگی در نور مازندران

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۰۸۸۲

فوت 2 نفر دراثر گاز گرفتگی در نور مازندران

ساری - ایرنا - مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران اعلام کرد : در 24 ساعت گذشته بر اثر وقوع حوادث در استان 14نفر مصدوم شدند و 2 نفر نیز بر اثر گازگرفتگی فوت کردند .

سخنگوی اورژانس مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که در حادثه مسمومیت گاز مونو اکسید کربن در روستای ورازده سفلی واقع در چمستان نور که حوالی ظهر دیروز رخ داد آقای 35 ساله و خانم 25 ساله جان خود را از دست دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذکریا اشکپور افزود : همچنین حادثه گازگرفتگی برای اعضای یک خانواده در منطقه کلبستان شهرستان نکا صبح دیروز رخ داد که 6 زن و یک دختر بچه سه ماهه و یک پسربچه مسموم شدند .
وی ادامه داد : مصدومان این حادثه که حال وخیمی نداشتند توسط ماموران اورژانس به بیمارستان های بوعلی و امام حسین (ع) نکا منتقل شدند .
سخنگوی اورژانس مازندران به حادثه رانندگی برخورد کامیون با 2 دستگاه خودروی سواری اشاره کرد و اضافه کرد : این حادثه عصر روز گذشته در منطقه دوآب واقع در جاده سوادکوه رخ داد .
وی ادامه داد : پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران ، آمبولانس پایگاه های اورژانس دوآب ،پلسفید و پایگاه هلال احمر ارفعده به محل حادثه اعزام شدند .
سخنگوی اورژانس مازندران مصدومان این حادثه را 2 آقا و چهار خانم اعلام کرد و گفت : پس از انجام اقدامات درمانی اولیه ، مصدومان به بیمارستان شهدای زیراب اعزام شدند .
حوادث رانندگی و نیز حوادثی نظیر گازگرفتگی که غالب آن ناشی از بی توجهی به نکات ایمنی است در تعطیلات آخر هفته و یا دیگر ایام تعطیلات در استان مازندران رخ می دهد که ضرورت دارد با رعایت نکات ایمنی از سوی مردم و مسافران از بروز این حوادث جلوگیری شود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی **انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت

به گزارش قدس آنلاین زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند