Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر همایش به خبرنگار ایرنا گفت: هدف این گردهمایی ایجاد شبکه ای از دانشجویان کارآفرین و سرمایه گذاران بین کشورهای عضو سازمان همکاریهای اکو است.
محمد عرفان مقصود افزود: سه کشور ایران، پاکستان و ترکیه محور این شبکه هستند که می توانند با فعالسازی کارآفرینان و سرمایه گذاران خود در سازمان اکو با 400 میلیون نفر جمعیت سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی را در محیط پیرامونی خود توسعه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به بازار پیرامونی اکو در آسیای مرکزی، کشورهای عرب منطقه، جنوب آسیا و اتحادیه اروپایی اشاره و بیان کرد: آن بازار چهار میلیارد نفر جمعیت دارد و هم اکنون هدف تسخیر قدرتهای بزرگ اقتصادی جهان قرار دارد.
او ادامه داد: 200 دانشجوی بین الملل که هم اکنون در حال تحصیل در دانشگاههای تهران، اصفهان و فردوسی مشهد هستند در این کنگره حضور دارند. امید است این افراد در پایان دانش آموختگی به عنوان کارآفرینان بین المللی پس از ورود به بازار کار ارتباط خود را با ایران قطع می کنند که نباید اینگونه باشد لذا یکی از اهداف باید شبکه سازی بین این افراد باشد.
این همایش 2 روزه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و همکاری پارک علم و فناوری خراسان، شهرداری مشهد و حمایت معنوی بنیاد ملی نخبگان برگزار شده است.
خبرنگار: ناصراسدزاده هروی **انتشار: حسین کریم زاده
3221/1858

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد