Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سابق گرگان و لیدر فتنه گران سال۸۸ گرگان قرار است در دانشگاه از کودتای آمریکا در مقابل دولت قانونی بگوید یا از خیانتهای هم پیالگان خود در فتنه ۸۸ و طغیان در برابر اراده ملت!..

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از دانشجو سلام؛ از قدیم الایام وقتی مطلب یا سخنی عجیب و باور نکردنی می شنیدند می گفتند دوره آخر الزمان شده؟! این مثال مصداق حال و روز این روزهای دانشگاه فرهنگیان گرگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرهای شنیده شده این روزهای دانشگاه فرهنگیان دوباره این مطلب را به ذهن ما متبادر می کند که واقعا دوره آخر الزمان شده؟!

چون شنیده شد یکی از کسانی که نان و نمک این نظام و انقلاب  را خورد  و بعد از اینکه از صدقه سر آن به نون و نوایی رسید و به جای شکر این نعمت همراه با دشمنان قسم خورده نظام در یک صف ایستاد و هشت سال پیش در چنین روزهایی کمر به ریشه کنی  آن بست، قرار است سخنران مراسمی شود که تاریخ انقلاب آن را با نام بصیرت و مبارزه با ظلم دانشجویانش می شناسد.

مدیر یک شهر که روزی عهده دار امورات و امنیت آن بود و در سالهای بعد لیدر جماعتی اوباش و فتنه گر را به عهده گرفت، امروز قرار است به دعوت همفکرانش که هنوز بر برخی مسندها تکیه زدند درباره روزی که هیچ سنخیتی با آن ندارد در دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان سخن بگوید.

واقعا مسئوبین دعوت کننده نمی دانند یا خود را به ندانستن می زنند که شانزده آذر چه روزی است و برای چه در تاریخ ماندگار شد؟!و این جناب چه سنخیتی با آن دارد؟

به اطلاع رییس محترم دانشگاه فرهنگیان گرگان و کسانی که اجازه ورود این فرد را دادند می رساند که در ۱۶ اذر سه تن از بهترین دانشجویان این کشور در اعتراض به حضور فردی در دانشگاه تهران خون پاکشان بر زمین ریخت و مغزشان بر دیوار دانشگاه پاشید که امثال همین حسین رفعتی ها خود را به آب و آتش می زنند برای پهن کردن فرش قرمز زیر پایشان تا دوباره ولو در حد یک سلام با یانکیهای آمریکایی ارتباط برقرار کنند.

حسین رفعتی چه  دارد و چه می خواهد بگوید برای دانشجویان!از کودتایی که آمریکاییها در این کشور به راه انداختند در برابر یک دولت قانونی؟! و یا از ظلمی که رژیم شاهنشاهی در حق مردم کرد! که صد البته بدتر از این رفتارها را هم پیالگان و هم لشکریانش در  دانشگاهها و خیابانهای تهران و سایر شهرستانها بر سر این ملت مظلوم  و دولت منتخب وقت آوردند!

مثال در دیزی باز است حیاء گربه کجا رفت! اینجا صدق می کند چرا که درست است نظام در عین اقتدار مظلوم است و با رافت اسلامی با این آشوبگران و معرکه گردانان برخورد کرد اما خجالت هم چیز خوبی است، از این رافت نظام سوء استفاده نکنید و حد خود را رعایت کنید.

مسئولین دانشگاه  چرا با نام یک تشکل بازی می کنند و نیات سیاسیشان را در قالب یک تشکل  تازه تاسیس اجرایی می کنند و در روز دانشجو این قشر فرهیخته جامعه را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار می دهند ؟!

فتنه گران و حامیانشان بدانند که دیری نمی پاید آه جگر سوز تمام شهدا و مجاهدان جان برکفی که در به ثمر رسیدن این نظام مقدس خون دادند دامنشان را می گیرد.

به قلم؛ هاشمی

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست

نماینده مردم شهرکرد،بن،سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان پیشرفت برنامه‌های کنونی در تربیت معلم لازم است اما کافی نیست و برای بعضی از مسئولان ملی و استانی که درک صحیحی از دانشگاه فرهنگیان ندارند باید احساس تاسف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، احمد راستینه شامگاه _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست با هیئت علمی، کارکنان و ریاست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تنها راه کاهش معضلات نظام تربیتی، تربیت معلم است و این دانشگاه فرهنگیان است که در خط مقدم قرار دارد.

وی افزود: میزان پیشرفت برنامه‌های کنونی در تربیت معلم لازم است اما کافی نیست و برای بعضی از مسئولان ملی و استانی که درک صحیحی از دانشگاه فرهنگیان ندارند باید احساس تأسف کرد.

نماینده مردم بن، سامان، شهرکرد و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه راهبرد اهمیت فرهنگ در چندین سال اخیر در بودجه دولت افزایش پیدا کرده است به طوری که بودجه بخش فرهنگی به سه درصد افزایش پیدا کرده است.

راستینه تصریح کرد: در سال‌های گذشته شاهد کم توجهی به فعالیت‌های تربیتی در آموزش‌وپرورش بوده‌ایم اما امروز اعتباراتی غیر از ردیف‌های اختصاصی به برنامه‌های تربیتی اختصاص پیدا کرده است اما این توجه هنوز به حد کفایت نرسیده است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود هیئت امنا دانشگاه فرهنگیان استان به طور جدی پیگیر حل مسائل و مشکلات این دانشگاه در خصوص فضا، امکانات، تجهیزات و زیر ساخت‌ها باشند تا این دانشگاه در سال تحصیلی جدید با مشکلات کمتری پذیرا دانشجو معلمان جدیدالورود باشد.

نماینده مردم بن، سامان، شهرکرد و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود معلم در سالیان گذشته خاطر نشان کرد: در سال جاری با توجه به هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی که در سطح مجلس شورای اسلامی در خصوص مسئله نیرو انسانی و جذب آموزش و پرورش شده است این امید را می‌دهیم که شاهد تشکیل کلاس‌های درس با کمترین مشکل باشیم همچنین خوشبختانه مجوز استخدام ۷۰ هزار معلم جدید از سازمان اداری و استخدامی گرفته شده است که نشان دهنده اراده مسئولین نظام در خصوص حل مشکل کمبود معلم و کلاس‌های خالی از معلم است.

کد خبر 750216

دیگر خبرها

  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • فرهنگیان به‌عنوان قهرمان ملی معرفی شوند
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟