Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلرمو آمور ، ستاره اسبق و مدیر روابط عمومی کنونی بارسلونا پس از صدرنشینی این تیم در پایان مرحله گروهی اعتراف کرد که ترجیح می‌دهد به حریفی سخت نخورند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گیلرمو آمور ، ستاره اسبق و مدیر روابط عمومی کنونی بارسلونا پس از صدرنشینی این تیم در پایان مرحله گروهی اعتراف کرد که ترجیح می‌دهد در مرحله یک هشتم نهایی به چلسی یا بایرن مونیخ برخورد نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی اناری‌ها که پیشتر صعودشان به دور بعد به عنوان صدرنشین را قطعی کرده بودند، با ترکیبی از ذخیره‌هایشان نیز اسپورتینگ را در نیوکمپ شکست دادند. پس از این که مشخص شد بارسا در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری با سلتاویگو بازی خواهد کرد، گیلرمو آمور از ترجیحش برای قرعه کشی دور بعد لیگ قهرمانان اروپا گفت. به گزارش mundodeportivo، پس از بازی آمور به خبرنگاران گفت:

از همان ابتدا هم هیچ شکی درباره آلکاسر نداشتیم و می‌دانستیم او همیشه بوی گل می‌دهد. پاکو هر وقت فرصت بازی پیدا کرده، کیفیتش را نشان داده.

سیلسن؟

مهار امشبش شگفت انگیز بود. آسان نیست که تک موقعیت حریف را با چنین واکنشی مهار کنید.

بوسکتس در قلب خط دفاع؟

این هم یکی از احتمالات است. ارنستو می‌خواست این را هم امتحان کند و به نظرم سرخیو خیلی خوب می‌تواند در این پست کار کند.

و قرعه مرحله بعد؟

اگر به چلسی یا بایرن مونیخ برخورد نکنیم، خیلی بهتر است. طبعا صدرنشینیم و بازی برگشت در نیوکمپ برگزار می‌شود و این برای ما یک پوئن مثبت به شمار می‌رود اما اگر به حریفی آسان تر برخورد کنیم، بهتر است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم

در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس، تامی آبراهام می توانست روی پاس زیبای سردار آزمون برای رم گلزنی کند اما ضربه نه چندان خوب مهاجم انگلیسی با واکنش شزنی همراه شد.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • آیا ناسا نشانه‌هایی قطعی از حیات فرازمینی پیدا کرده است؟
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد