Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@09:03:16 GMT

مراسم بزرگداشت هفته وحدت در واحد قشم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۱۶۵۰

مراسم بزرگداشت هفته وحدت در واحد قشم برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم بزرگداشت هفته وحدت و قدردانی از سرپرست پیشین واحد قشم با حضور مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، سراج‌الدین محبی سرپرست واحد، نماینده دفتر امام جمعه شهرستان قشم، نماینده سازمان منطقه آزاد، معاونان، مسئولان و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی باقری با تبریک به مناسبت هفته وحدت، ولادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) بهره‌مندی هرچه مناسب‌تر از ظرفیت‌های انسانی موجود در واحد قشم را در راستای تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی برشمرد و با توجه به مدیریت و سوابق محبی دستیابی به این مهم را از اهداف کوتاه مدت واحد قشم دانست.

سراج‌الدین محبی نیز با تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول، هفته وحدت را دستاوردی مثبت برای ایجاد بصیرت دینی در بین آحاد مردم جامعه خواند و گفت: ‌«هفته وحدت با برقراری انسجام و یکپارچگی بین امت اسلامی در ایجاد بصیرت دینی و رشد و شکوفایی اندیشه‌‌های سیاسی برگرفته از فرهنگ قرآنی بسیار تأثیرپذیر است.»

وی افزود: «به منظور بزرگداشت هفته وحدت، اجرای برنامه‌هایی برای تبیین مشترکات دینی میان مسلمانان امری ضروری است.»

در این مراسم با ارائه لوح یادبودی به منصور آزاد سرپرست سابق واحد قشم از تلاش‌های وی قدردانی شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم

۲ هنرمند شناخته‌شده عرصه موسیقی روز بیستم اردیبهشت سال جاری پس از مدت‌ها دوری از اجرا‌های مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ۲ هنرمند برگزیده و شناخته‌شده موسیقی روز بیستم اردیبهشت بعد از مدت‌ها دوری از اجرا‌های مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.


دراین کنسرت که با مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی برگزار می‌شود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.


پیمان یزدانیان و حسام اینانلو چندین سال است که به صورت مستمر تجربیات موسیقایی خود را در قالب همنشینی‌های بداهه با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حاصل استمرار این همکاری، رسیدن به بیانی مشترک از ۲ دنیای موسیقایی متفاوت بوده و تاکنون با چند اجرای رسمی در تالار وحدت و مجموعه‌های دیگر همراه شده است.


پیمان یزدانیان بیش از ۲۰ سال است که به آهنگسازی در حوزه موسیقی کلاسیک و همچنین نوازندگی پیانو مشغول و آثارش توسط نوازندگان و ارکستر‌های مختلف در فرانسه، چین، ایتالیا و ایران روی صحنه رفته و در کنار آن رسیتال‌های متعدد پیانو نیز اجرا کرده است. او تا کنون شش آلبوم با عنوان‌های «برداشت»، «برداشت دوم»، «گذر»، «همراه با باد»، «سوئیت‌ها» و «از انعکاس شهر‌های دور» را منتشر کرده است.


حسام اینانلو نیز که سابقه همکاری با گروه «شیدا» (به سرپرستی شادروان محمدرضا لطفی) و گروه «ماهریز» و «نهفت» را دارد تا کنون چهار اثر به نام «رهگذار»، «صبح امید»، «در آئینه اوهام» و «چارراه» منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند