Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@13:29:32 GMT

انهدام باند بزرگ قاچاق هروئین در مرز

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۱۸۰۲

يك باند بزرگ و حرفه ای قاچاق هروئين در مرز ایران و ترکیه منهدم شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گمرك ايران اعلام كرد: اين باند بزرگ قصد داشت با جاسازي بسيار ماهرانه هروئين در داخل يك خودروي سواري لوكس اقدام به ترانزيت هروئين از طريق ايران به تركيه و اروپا كند اما با استفاده از سگ هاي مواد ياب گمرك ايران 74 كيلو گرم مواد مخدر از نوع هروئين از داخل اين خودروي سواري ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جي كشف شد.
قاچاقچيان بين المللي مواد مخدر قصد داشتند اين مقدار مواد مخدر را از طريق گمرك رازي در مرز ايران و تركيه خارج كنند كه شگرد اين باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با هوشياري ماموران گمرك رازي و به كمك سگ هاي مواد ياب خنثي شد و در اين عمليات مقدار 74 كيلو گرم هروئين از قاچاقچيان كشف و ضبط شد.
اين مقدار هروئين به طرز بسيار ماهرانه اي پس از برش دادن قسمتي از كف يك خودروي لوكس ام . جي در آنجا جاسازي شده بود اما اين ترفند قاچاقچيان بين المللي مواد مخدر با رهگيري اطلاعات خودروهاي ورودي و خروجي و به كمك سگ هاي مواد ياب توسط ماموران گمرك كشف شد.
قاچاقچيان كه يكي از پيچيده ترين فنون جاسازي مواد مخدر را بكار برده بودند و با برش كف يك خودروي لوكس با پلاك كشور تركيه قصد داشتند با اغفال ماموران گمرك ايران نسبت به انتقال اين محموله به كشور تركيه و از آنجا به اروپا اقدام كنند اما در برابر موفق ترين گمرك دنيا در مبارزه با قاچاق ناكام ماندند و شگرد پيچيده آنها لو رفت.
گمرك ايران برترين گمرك جهان در مبارزه با قاچاق در دنيا به شمار مي رود كه بر اساس ارزيابي سازمان جهاني گمرك رتبه نخست دنيا در مبارزه با قاچاق را در سال 2017 به خود اختصاص داده است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام نفربر زرهی MT-LB روسی توسط آتش توپ ۲۵ میلی‌متری خودروی بردلی اوکراینی در حومه اوچرتینه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه انفجار نفربر انتحاری با دو تن مواد منفجره (فیلم) لحظه انفجار نفربر زرهی اسرائیل توسط رزمنده حماس (فیلم) لحظه انهدام یک نفربر صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت حماس (فیلم)

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • انهدام نفربر زرهی MT-LB روسی توسط آتش توپ ۲۵ میلی‌متری خودروی بردلی اوکراینی در حومه اوچرتینه (فیلم)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم